تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت حقوق رتبه‌بندی معلمان بر اساس رتبه پایه

پرداخت حقوق رتبه‌بندی معلمان بر اساس رتبه پایه


وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق رتبه‌بندی معلمان بر اساس رتبه پایه افراد در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است؛ اختلاف در مبنای محاسباتی باعث تاخیر در پرداخت این بخش بوده است، نه اختلاف با سازمان برنامه و بودجه.

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حقوق رتبه‌بندی بر اساس رتبه پایه افراد در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

وی ادامه داد: آنچه مورد نظر است، عدم پرداخت حقوق بر اساس رتبه استحقاقی افراد بوده است. اختلاف در مبنای محاسباتی باعث تاخیر در پرداخت این بخش بوده است، نه اختلاف با سازمان برنامه و بودجه.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم در جلسه ای که روز شنبه یا یکشنبه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌گردد این مسأله نیز مرتفع گردد و پرداخت این بخش از معوقات نیز صورت پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت حقوق رتبه‌بندی معلمان بر اساس رتبه پایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..