تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسیر سخت بارسلونا برای بازگرداندن مسی

با نزدیک‌شدن به پایان قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن و کُند شدن مذاکرات تمدید قرارداد، رسانه‌ها از احتمال بازگشت برنده هفت توپ طلای جهان به بارسلونا خبر می‌دهند.

با این حال، خاویر تباس، مدیر لالیگا اعلام کرده بارسایی‌ها برای اینکه دوباره مسی را با پیراهن آبی‌واناری ببینند باید گام‌هایی را در جهت احترام به قانون «بازی جوانمردانه مالی» بردارند.

تباس می‌گوید: برای بازگشت مسی به بارسلونا خیلی چیزها باید تغییر کند. اول از همه، او باید دستمزد خود را به‌شدت پایین بیاورد. دوم اینکه باشگاه باید بازیکنانی را از لیست خود خارج کند. ما نمی‌توانیم قوانین را تغییر دهیم.

گفته شده بارسایی‌ها برای جذب بازیکن جدید باید ۲۰۰ میلیون یورو از دستمزد بازیکنان خود را کاهش دهند. این بزرگترین مشکل بر سر راه بازگشت مسی به نیوکمپ عنوان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسیر سخت بارسلونا برای بازگرداندن مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..