تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت مدودف با حضور روسیه در آسیا

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیمیتری مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه درباره انتقال احتمالی روسیه به فدراسیون‌های ورزشی آسیایی صحبت کرده است.


او در مورد انتقال روسیه به فدراسیون‌های آسیایی این‌طور موضع‌گیری کرده است: «اگر برای ورزشکاران مفید است، چرا که نه؟ یک جایی این اتفاق مثبت است و ابعادی از آن نیز منفی، اما در ورز‌ش‌هایی که سطح آسیا بالااست، باید وارد شویم.»


او ادامه می‌دهد: «در آینده می‌توانیم بررسی کنیم که بمانیم یا برگردیم.»


مدودف در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شرایط ورزش در چین اشاره کرده و می‌گوید: «در حال حاضر چین به تنهایی حریفی شایسته در همه رشته‌های ورزشی به شمار می‌رود. البته آن‌ها به صورت حرفه‌ای هاکی بازی نمی‌کنند، اما به زودی در این رشته هم رشد خواهند کرد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت مدودف با حضور روسیه در آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..