تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکه به ۳۱ میلیون تومان رسید

قیمت سکه امامی امروز نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۳۱ میلیون تومان رسید.

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه امامی امروز شنبه در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ (تا لحظه تنظیم گزارش) با افزایش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۳۱ میلیون تومان رسید، سکه بهار آزادی نیز با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در ۵ فروردین ۱۴۰۲ به ۲ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان رسید در صورتی که هر گرم طلای ۱۸ عیار در ۲۹ اسفند ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار تومان معامله شده بود.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه قیمت امروز (تومان) سکه امامی (طرح جدید) ۳۱.۰۰۰.۰۰۰ سکه بهار آزادی ۲۸.۳۰۰.۰۰۰ نیم سکه ۱۸.۵۰۰.۰۰۰ ربع سکه ۱۱.۱۰۰.۰۰۰ سکه گرمی ۶.۴۰۰.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا قیمت امروز (تومان) ۱۸ عیار ۲.۵۷۸.۵۹۳ ۲۴ عیار ۳.۴۳۸.۱۲۴ مثقال طلا ۱۱.۱۷۰.۰۰۰ انس طلا ۱۹۷۸ دلار و ۷۱ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۹۷۸ دلار و ۷۱ سنت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکه به ۳۱ میلیون تومان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..