تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت سرباز وظیفه حین کمک به فرد ناتوان در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان از مصدومیت سرباز وظیفه حین کمک به فرد ناتوان در این شهر خبرداد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی تجری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مأموران گشت یگان فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به سرپرستی گروهبان یکم سیدرضا موسوی به همراه سرباز وظیفه آرش مزرعی در حین بررسی مورد نزاع و درگیری در بلوار صیاد بودند که در همین حین سرباز وظیفه مزرعی متوجه می‌شود فردی ناتوان قصد عبور از خیابان را دارد.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: سرباز مورد نظر به قصد کمک به فرد ناتوان به سمت وی شتافته که ناگهان یک دستگاه خودرو پراید با هر دو نفر برخورد و آن‌ها مصدوم و راننده پراید از محل متواری می‌شود.

وی با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر و دستگیری راننده متخلف از انتقال مصدومان به بیمارستان پنج آذر گرگان خبر داد و گفت: برابر اعلام عوامل بیمارستان حال هر دو مصدوم این حادثه مطلوب گزارش شده است.

تجری گفت: تعهد و مسئولیت پذیری یکی از ویژگی‌های بارز کارکنان انتظامی در پلیس تراز انقلاب اسلامی است و در راه کمک به امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت سرباز وظیفه حین کمک به فرد ناتوان در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..