تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبت فراوان الهی به روزه داران در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام مومنی، درمورد محبت الهی در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: خداوند پنج مطلب را به امت خود در ماه مبارک رمضان عنایت کرده اند که به هیچ امتی، این پنج مطلب داده نشده است. اولین مورد این است زمانی که شب اول ماه رمضان می‌آید فرد برای روزه گرفتن و بندگی خدا مهیا می‌شود و خداوند هم، به چنین فردی نگاه می‌کند و اگر خداوند متعال به کسی نگاه با محبت کند اصلاً کسی مورد عذاب قرار نمی‌گیرد. نه عذاب دنیا و نه عذاب آخرت می‌بیند و این سفره رحمت الهی است که پروردگار مهربان برای ما پهن کرده اند.

به گفته این سخنران مذهبی، دومین مورد از موارد محبت الهی در ماه مبارک رمضان این است که ظاهراً بوی دهان روزه دار هر چقدر به سمت افطار می‌رود خوشایند نیست، خاتم الانبیاء (ص) می‌فرمایند خداوند فرموده اند: نزد من، بوی دهان روزه داری که از خوردن و آشامیدن، امساک کرده و روزه دار بوده است از بوی مشک بهتر است. 

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: کسی که روزه دار است ملائکه، شب و روز برای او طلب مغفرت می‌کنند و به خاطر اطاعت امر الهی، ملائکه شب و روز برای بنده روزه دار واقعی، طلب مغفرت می‌کنند و مأیوس و ناامید نشوید چراکه رحمانیت و رحیم بودن الهی در این موارد است که روایات هستند و در حقیقت، این موارد، احساسی و حدس و گمان نیستند. 

به گفته او، پروردگار الهی، بهشت را برای روزه داران تزئین می‌کنند و رنج و آزار دنیا از آن‌ها زدوده می‌شود و آن‌ها بر جنت و کرامت الهی وارد می‌شوند.

این سخنران مذهبی افزود: شب آخر ماه مبارک رمضان که می‌شود خداوند متعال، همه را مورد مغفرت خود قرار می‌دهند و می‌بخشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبت فراوان الهی به روزه داران در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..