تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه دیپلمات‌های آلمان، فرانسه و انگلیس با باقری درمورد منشا اورانیوم ۸۳ درصد غنی شده در فردو بود / این نشست به مذاکرات احیای برجام ارتباطی نداشت

جلسه دیپلمات‌های آلمان، فرانسه و انگلیس با باقری درمورد منشا اورانیوم ۸۳ درصد غنی شده در فردو بود / این نشست به مذاکرات احیای برجام ارتباطی نداشت

 در ادامه این مطلب آمده است: آن‌ها اشاره کردند که گفتگو‌ها بر روی درخواست از تهران برای توضیح منشأ ذرات اورانیوم بسیار غنی شده که توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) در تاسیسات غنی شده فردو یافت شده، متمرکز شده است. آن‌ها درباره مذاکرات متوقف شده برای احیای توافق هسته‌ای صحبت نکردند.

این منابع گفتند که در این نشست به مذاکرات احیای برجام یا احتمال بازگشت به آن اشاره نشده است.

بعلاوه، منابع الشرق الاوسط اعلام کردند که اتحادیه اروپا در این نشست، شرکت نکرده است.

یکی دیگر از منابع دیپلماتیک غربی به الشرق الاوسط تأیید کرد که کشور‌های غربی از همه کانال‌های موجود برای ترغیب ایران به شفاف سازی درمورد ذرات اورانیوم ۸۳.۷ درصد غنی شده که نزدیک به درجه ساخت بمب اتمی ست، استفاده می‌کنند.

ایران در اوایل ماه مارس به رافائل گروسی، دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قول داد که با آژانس برای شفاف‌سازی این موضوع همکاری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه دیپلمات‌های آلمان، فرانسه و انگلیس با باقری درمورد منشا اورانیوم ۸۳ درصد غنی شده در فردو بود / این نشست به مذاکرات احیای برجام ارتباطی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..