تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله انبارالوم خسارت نداشت/ تیم‌های امدادی در آماده‌باش هستند

نعمت‌الله حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از همان لحظات اولیه وقوع زلزله "انبارالوم" بررسی‌های میدانی توسط تیم‌های ارزیابی در همه شهرهای استان آغاز شد، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در خصوص وارد شدن خسارت جانی و مالی به هم‌استانی‌ها گزارش نشده است.

زلزله انبارالوم خسارت نداشت/ تیم‌های امدادی در آماده‌باش هستند

وی با تاکید بر اینکه در هر شهرستانی یک تیم ارزیابی در حال بررسی وضعیت مناطق شهری و روستایی هستند، خاطرنشان کرد: کانون وقوع زلزله از اولویت‌های اصلی ستاد مدیریت بحران است که بررسی‌ها همچنان در آن منطقه ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با اشاره به اینکه در واپسین روزهای سال گذشته و در آستانه سال نو جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان برگزار و کلیه هماهنگی‌ها در رابطه با چگونگی مقابله با هرگونه حوادث احتمالی طبیعی و غیرطبیعی در تعطیلات نوروز انجام شده بود، تصریح کرد: هم‌اکنون همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان در کنار سایر نیروهای عضو ستاد در آماده‌باش کامل هستند.

وی از صدور دستور "علی‌محمد زنگانه" استاندار گلستان در خصوص آماده‌باش همه دستگاه‌های استان پس از وقوع این زلزله خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی انجام شده است.

گفتنی‌است، راس ساعت ۱۴ و ۸ دقیق و ۴۹ ثانیه امروز چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ زلزله‌ای با قدرت ۵ درجه در مقیاس ریشتر استان گلستان را لرزاند.

این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۷.۳۰ شمالی، طول جغرافیایی ۵۴.۵۶ شرقی و در عمق ۲۲ کیلومتری از سطح زمین و در ۲۰ کیلومتری انبارالوم، ۲۲ کیلومتری اینچه‌برون و ۳۴ کیلومتری آق‌قلا رخ داد.

تاکنون یک پس‌لرزه با قدرت ۲.۷ درجه در مقیاس ریشتر راس ساعت ۱۴ و ۳۹ دقیقه و ۹ ثانیه پس از زلزله اصلی با مرکزیت انبارالوم رخ داده است.

زلزله انبارالوم علاوه بر استان گلستان در استان‌های سمنان و مازندران و مناطق جنوبی کشور ترکمنستان نیز احساس شده است.

بیشتر بخوانید:

271 233




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله انبارالوم خسارت نداشت/ تیم‌های امدادی در آماده‌باش هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..