تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Hotel Renovator برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

اولین رای باشید!

در بازی Hotel Renovator می‌توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی داخلی نشان داده و هتل رویایی خود را بازسازی کنید. سفری را آغاز می‌کنید که این امکان فرسوده را در نهایت به اقامتگاه بزرگی تبدیل کرده و به یک مدیر موفق تبدیل شوید. باید هزاران مبلمان و لوازم جانبی را برای هتل خود کسب کرده و به سراغ پیاده سازی خلاقیت خود بروید. می‌توانید طراحی خود را با جامعه بازیکنان به اشتراک گذاشته و نظر آن‌ها را هم بپرسید. شما وارث یک هتل قدیمی و نادیده گرفته شده هستید که در شرایط وحشتناکی قرار دارد. دیگران امید خودشان را از دست داده‌اند و تنها شما پتانسیل آن را درک می‌کنید.

Hotel Renovator v1.0.3.5 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Hotel-Renovator

قبل از اینکه زیبایی را به این هتل بازگردانید، باید دستان خود را کثیف کرده و ابتدا کل منطقه را نابود کنید. این نابودسازی باید به شیوه اصولی صورت گرفته و هزینه‌های شما را برای بازسازی کاهش دهد. می‌توانید از یک ابزارهای متعدد برای این منظور استفاده کرده و حتی کاغذ دیواری قدیمی هتل را نیز از بین ببرید. کف پانل را پاره کرده و از دیوارها بگذرید تا بتوانید دیگر نقاط ساختمان را هم نابود کنید. در ادامه باید سرمایه گذاری را وارد کار خود کرده و استاندارد طراحی خود را بالا ببرید. روی امکانات و جاذبه‌های هتل سرمایه گذاری کرده و برای جذب مهمانان بیشتر هم استخر و رستوران بنا کنید.

تصاویر-بازی-Hotel-Renovator تصاویر-بازی-Hotel-Renovator تصاویر-بازی-Hotel-Renovator تصاویر-بازی-Hotel-Renovator تصاویر-بازی-Hotel-Renovator تصاویر-بازی-Hotel-Renovator info

Unleash your inner designer and renovate the hotel of your dreams! Embark on a makeover journey to turn this worn-out place into a successful getaway. Play with thousands of furniture pieces and accessories, and manage the hotel to get 5-star reviews!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bits)

Processor: AMD FX-4300 X4 / Intel Core i3-4130

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD AMD Radeon RX 560 / Geforce GTX 750 Ti – 4GB VRAM

Storage: 60 GB available space

Additional Notes: 30 FPS, 1920×1080 in low.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64 bits)

Processor: AMD Ryzen 5 1500 X / Intel Core i7-6700K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5700 / GTX 1070 Ti – 8 GB VRAM

Storage: 60 GB available space

Additional Notes: 60 FPS, 1920×1080 in epic

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Hotel Renovator برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..