تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Sea of Craft برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Sea of Craft نقش کاپیتان را برعهده گرفته و می‌توانید وارد یک شبیه ساز بزرگ فیزیکی شوید. می‌توانید کشتی منحصر به فرد خود را با صدها ماده ساخته و مراحل جذابی را هم کشف کنید. در نهایت شما قهرمان داستان بوده و باید در برابر مخالفین، دزدان دریایی و هیولاهای مختلف خودتان را نشان دهید. در میان سرزمین‌های آنچارتد حرکت کرده و سیاره Beella را بادبانی کنید. یک شبیه ساز فیزیکی واقع گرایانه را داریم که چیزهای فراتر از تصوری را برای‌تان به ارمغان خواهد داشت. بازی بر اساس طرح‌هایی توسعه داده شده است که امکان پیاده سازی با صدها قطعه مختلف در آن وجود دارد.

Sea of Craft PC-TENOKE

دانلود-بازی-Sea-of-Craft

می‌توانید مراحل جذابی را دنبال کرده و به سراغ بچه کروکدیل‌های بی خانمانی بروید که منتظر نجات توسط شما هستند. کاپیتان‌ها می‌توانند تکنیک‌های ساخت و ساز و قایقرانی را یاد گرفته و از مهارت‌ها برای حل معماها نیز بهره ببرند. می‌توانید به این اثر چند نفره رایگان پیوسته و به دنبال Ace of the Sea باشید. نقشه بازی کاملا تعاملی بوده و تجربه همه جانبی از قایقرانی در آب‌ّای واقعی را به شما می‌دهد. بازی جلوه‌های صوتی زیبایی به همراه داشته و واقع گرایی منطقه را بهتر نشان می‌دهد. اقیانوس وسیعی را می‌بینیم که تا مجمع الجزایر بی شمار ادامه پیدا می‌کند.

تصاویر-بازی-Sea-of-Craft تصاویر-بازی-Sea-of-Craft تصاویر-بازی-Sea-of-Craft تصاویر-بازی-Sea-of-Craft تصاویر-بازی-Sea-of-Craft تصاویر-بازی-Sea-of-Craft info

Hello! Captain! “Sea Of Craft” is a sandbox ocean-building game with realistic physics simulation. In “Sea of Craft”, you can build your exclusive ship with hundreds of materials, and explore intriguing stages on planet Beella as well as adventures of wonders in the great ocean!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: windows 7

Processor: i5 8265U

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 650

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: windows 7

Processor: i7 4790

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1050 Ti

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Sea of Craft برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..