تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی SpaceBourne 2 برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی SpaceBourne 2 در سبک نقش آفرینی و جهان عرضه شده و به شکل سوم شخص می‌توانید آن را دنبال کنید. ویژگی‌های فراوانی در این بازی وجود دارد و می‌توانید به شکل عمیق در جهان بازی کاوش کنید. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که باید امپراتوری جدید خود را ایجاد کرده و به سراغ روش‌های متنوع بروید. در این بازی، بازیکنان به ده‌ها هزار منظومه شمسی متنوع دسترسی پیدا کرده و می‌توانند از ساختارهای منحصر به فرد هم بهره ببرید. سیاره‌های متنوعی با سطوح و مناطق مختلف وجود دارد و کشف هر کدام یک سری منابع جدید به شما می‌دهد.

SpaceBourne 2 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-SpaceBourne-2

در این بازی آب و هوای خاصی را می‌بینیم و شهرها، روستاها و غارها هم هر کدام داستان متفاوتی برای ارائه کردن خواهند داشت. در این بازی قهرمانی را می‌بینیم که یک سناریو را هدایت می‌کند. شما دو قهرمان در آینده هم خواهید داشت که خلبان کشتی شما خواهند بود. با سیستم سفارشی سازی جدید هم می‌توانید کاراکترهای جدید را ایجاد کرده و از ویژگی‌های رندر واقعی آنریل انجین استفاده کنید. شخصیت‌های واقعی را می‌توانید در این اثر خلق کرده و به سراغ ماجراجویی‌های متنوع بروید. این توانایی را دارید که جناح خود را مدیریت کرده و کنترل کاملی روی عملیات داخلی و سیاست‌های کلی داشته باشید.

اسکرین-شات-بازی-SpaceBourne-2 اسکرین-شات-بازی-SpaceBourne-2 اسکرین-شات-بازی-SpaceBourne-2 اسکرین-شات-بازی-SpaceBourne-2 اسکرین-شات-بازی-SpaceBourne-2 اسکرین-شات-بازی-SpaceBourne-2 info

Embark on a journey to greatness. Get ready for adrenaline-fueled battles and a chance to claim your place in the galaxy. Grab the controls of your ship, gear up for the fight, and unleash your ambition to conquer and build a new empire in the vastness of space.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: ntel Core i5-2500K@2.9GHz or AMD FX 6300@2.9GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)

DirectX: Version 11

Storage: 22 GB available space

Additional Notes: The game is in Early Access; minimum specifications may change during development.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: vidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)

DirectX: Version 11

Storage: 22 GB available space

Additional Notes: SSD recommended. The game is in Early Access; recommended specifications may change during development.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی SpaceBourne 2 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..