تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی One Military Camp برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی One Military Camp یک دیوانه شیطانی را خواهیم دید که تمام قلمروهای منطقه را به جز یک مورد فتح کرده است. آخرین امید جهان اکنون در یک اردوگاه نظامی قدیمی واقع در این سرزمین آرام گرفته است و شما وظیفه دارید که آن را به شکوه سابقش بازگردانید. باید گروهی شجاع از مبارزین را استخدام کرده و آن‌ها را آموزش دهید تا بتوانند نیروهای شیطانی را عقب برانند. چالش‌های مربوط به ساخت یک اردوگاه نظامی را دنبال کرده و همواره مراقب منابع و تدارکات خود باشید. ساختمان‌ها را به نحو احسن در کنار همدیگر قرار داده و کارکنانی را استخدام کنید که همه چیز را مدیریت می‌کنند.

One Military Camp (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-One-Military-Camp

شما نه‌تنها باید آموزش سربازان و اقتصاد خود را مدیریت کنید، بلکه برنامه‌های جدیدی به آن‌ها داده و اردوگاه را در وضعیت آرام قرار دهید. مراقب تعمیرات و نگهداری ساختمان‌ها بوده و رفاه کافی را برای افراد تازه کار فراهم سازید. با بیوم‌های مختلف سازگار شده و صدها فناوری اردوگاه مختلف را ارتقا دهید. بهترین نامزدها را برای پیوستن نیروهای خود استخدام کرده و از افراد متخصص هم در تیم خود بهره ببرید. بر اساس مهارت‌های خود جلو رفته و نخبگان را در کلاس‌های مختلف قرار دهید. هر نیرویی می‌تواند سخت کار کرده و ماموریت‌های مختلفی را هم دنبال کند.

تصاویر-بازی-One-Military-Camp تصاویر-بازی-One-Military-Camp تصاویر-بازی-One-Military-Camp تصاویر-بازی-One-Military-Camp تصاویر-بازی-One-Military-Camp تصاویر-بازی-One-Military-Camp info

Build your own military camp, manage the economy, recruit the best candidates and train them to become elite specialists. Send them on missions across the land to end the war once and for all!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel i5-2300/AMD FX-4300

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i7-4770/AMD FX-8350

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 6GB or equivalent

DirectX: Version 12

Storage: 8 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی One Military Camp برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..