تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dungeons of Aether برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Dungeons of Aether یک تجربه خاص در سبک نوبتی است که رقابت‌های شدید و جالبی در آن برقرار می‌شود. باید مهارت‌های خود را شناخته و از آن‌ها در موقعیت مناسب بهره ببرید. می‌توانید از یک سیستم تاس برای پیشروی در بازی استفاده کنید. هر نبرد می‌تواند منحصر به فرد باشد و در عین حال هم بازیکنان را به چالش می‌کشاند تا بتوانند تاس‌ها را در هر نوبت تطبیق دهند. می‌توانید از ثروت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و گنج‌های متعدد را جمع کنید. می‌توانید شانس خود را بالا برده و از چهار قهرمان با ویژگی‌های متفاوت بهره ببرید. شخصیت‌های بیادماندنی هم رفته رفته به این بازی اضافه خواهند شد.

Dungeons of Aether PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Dungeons-of-Aether

کاراکتری به‌نام حمیر داریم که یک وال رانر بوده و از سرزمین Rock Wall آمده است. او پس از از دست دادن شریک مورد اعتماد در حین تبعید، راهی سرزمین ژولسیول می‌شود. حمیر اکنون خود را به دنبال یک هدف کشانده و تلاش می‌کند که ضربات متعدد را تحمل کند تا بتواند دشمنانش را سرکوب کند. کاراکتر دیگر هم اسلید نام دارد که یک دزد دریایی بوده و از جزایر دور پولکای به این جا آمده است. او برای شکار یک ماده معدنی راهی شده و تلاش می‌کند که با این ماده، سرزمین خودش را از نابودی نجات دهد. آرتمیس را هم داریم که ژنرال مشهوری در سرزمین Fire Mora است.

تصاویر-بازی-Dungeons-of-Aether تصاویر-بازی-Dungeons-of-Aether تصاویر-بازی-Dungeons-of-Aether تصاویر-بازی-Dungeons-of-Aether تصاویر-بازی-Dungeons-of-Aether تصاویر-بازی-Dungeons-of-Aether info

Delve into Dungeons of Aether, a turn-based dungeon crawler set in the Rivals of Aether universe. Control four new heroes as they uncover the mysteries of the Julesvale Caverns in Story Mode or test your mettle in the grueling Challenge Dungeons.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® 7 / 8 / 10 / 11

Processor: 2.0GHz processor

Memory: 512 MB RAM

Graphics: DirectX Compatible graphics card with at least 32MB of video memory

DirectX: Version 9.0c

Storage: 75 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dungeons of Aether برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..