تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dust and Neon برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Dust and Neon در سبک اکشن عرضه شده و مرگ در آن تنها آغازی برای ماجراجویی بزرگ‌تر است. دنیای بازی در غرب وحشی جریان داشته و جهانی پسا آخرالزمانی را می‌توانید دنبال کنید. این جهان در تسخیر افراد شرور بوده و می‌توانید از تفنگ بادی مرموز خود برای بقا بیشتر در این اثر بهره ببرید. کاراکتر اصلی بازی در تلاش برای یک رقابت حماسی دقیق بوده و ارتشی از روبات‌های تهدید آمیز جلوی وی را می‌گیرند. این ربات‌ها تازه ابتدای ماجرا هستند و باس فایت‌های باور نکردنی را هم در ادامه خواهید داشت. اگر در ابتدا موفقیتی حاصل نشد، دوباره می‌توانید با ده‌ها توانایی باز نشدنی جلو رفته و از هزاران سلاح منحصر به فرد هم بهره ببرید.

Dust and Neon PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Dust-and-Neon

می‌توانید عملکرد کلی کاراکتر خود را بهبود داده و قهرمانی بلا منازع باشید. این بازی گیم‌پلی ساده‌ای ندارد، اما با قرار گرفتن در چالش‌های قوی، می‌توانید کم کم با همه چیز آشنا شده و مهارت‌هاای خود را تست کنید. یک سیستم قوی و چالش برانگیز داریم که رقابت پویایی را به کلیت این اثر داده و می‌توانید حرکات بعدی دشمنان خود را حدس بزنید. مجموعه‌ای نزدیک به ۲ هزار سلاح در انتظار شما بوده و می‌توانید از ۱۶۰۰ تونیک هم استفاده کنید. باید پول بیشتری کسب کرده و سلاح‌های خود را ارتقا دهید. ۲۴ مهارت منحصر به فرد هم نحوه بازی شما را عوض خواهد کرد.

اسکرین-شات-بازی-Dust-and-Neon اسکرین-شات-بازی-Dust-and-Neon اسکرین-شات-بازی-Dust-and-Neon اسکرین-شات-بازی-Dust-and-Neon اسکرین-شات-بازی-Dust-and-Neon اسکرین-شات-بازی-Dust-and-Neon info

Dust & Neon pits a single cowboy against an army of robots in this fast-paced, roguelite action twin-stick shooter, set in a futuristic Wild West.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce 650M or equivalent

DirectX: Version 9.0

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce 960 or equivalent

DirectX: Version 11

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dust and Neon برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..