تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Wreck برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی The Wreck بر پایه یک رمان بصری توسعه داده شده و با محیط‌های سه بعدی همراه خواهید شد. در سن ۳۶ سالگی، زندگی کاراکتر اصلی بازی تکه تکه شده و امید او قطع می‌شود. او از نظر عاطفی بی حس بوده و زندگی شخصی‌اش در حال فروپاشی است. وقتی که او به اورژانس فراخوانده می‌شود تا مادر غریبه‌اش را در شرایط بحرانی پیدا کند، همه چیز به اوج رسیده و چالش‌های اصلی را تجربه خواهد کرد. این مهم‌ترین روز زندگی وی بوده و اگر چیزی تغییر پیدا نکند، ممکن است که آخرین روز زندگی وی هم باشد. در گذشته زندگی کرده و خاطرات این نوجوان را تجربه کنید.

The Wreck v1.0.0 PC-GOG

دانلود-بازی-The-Wreck

به این ترتیب می‌توانید رازهای غم انگیز زندگی وی را متوجه شده و ترکیب درستی را برای حل کردن مسائل پیدا کنید. در ادامه باید حال را هم درک کرده و از درک این فرد برای نحوه هدایت زندگی او استفاده کنید. گزینه‌های گفتگوی جدیدی را می‌توانید باز کرده و روابط شکسته خورده وی را هم بهبود دهید. آینده را در آغوش گرفته و سعی کنید که خودتان را از پایین‌ترین سطح بالا بکشید. به شخصیت اصلی کمک کنید که زیبایی و امید را در زندگی پیدا کرده و حتی در تاریک‌ترین روزهای زندگی هم به کشفیات مهمی دست پیدا کنید. این بازی به‌صورت کاملا به انگلیسی دوبله شده و تجربه جالبی خواهد بود.

اسکرین-شات-بازی-The-Wreck اسکرین-شات-بازی-The-Wreck اسکرین-شات-بازی-The-Wreck اسکرین-شات-بازی-The-Wreck اسکرین-شات-بازی-The-Wreck اسکرین-شات-بازی-The-Wreck info

In this 3D visual novel, follow failed screenwriter Junon as she attempts to make it through the most pivotal day in her life. Relive the past, alter the present, and embrace the future, or without your help, Junon’s story might end in a wreck.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8 or newer

Processor: 2.5+ GHz Quad core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 or better, ATI 7950 or better

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 or newer

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 960 or better

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Wreck برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..