تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Steelborn برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

اولین رای باشید!

در بازی Steelborn می‌توانید فرماندهی زمین ارتباطی خود را با یک مستعمره دورافتاده در سیاره ناشناخته VL-744 برقرار کرده و همراه با ماشین جنگی قابل اعتماد خود، یک ماموریت شناسایی کاملا معمولی را دنبال کنید. به این ترتیب می‌توانید از سرنوشت مستعمره‌های جنگی مطلع شده و به سراغ ماموریت‌های دیگر بروید. در این سیاره، اتفاقات جالبی در انتظار شما است و باید در اعماق آن کاوش خود را ادامه دهید. رازهای متعدد را کشف کرده و با گیم پلی هیجان انگیز بازی، وارد ماجراجویی متفاوتی شوید. دنیای وسیعی در انتظار شما است و می‌توانید داخل یک ربات جنگی قدرتمند به حرکت خود ادامه دهید.

Steelborn PC-TENOKE

دانلود-بازی-Steelborn

مکان‌های صعب العبوری در بازی وجود دارد و با انتخاب ابزارهای خشونت وحشیانه‌ترین نبردهای خود را تجربه کنید. با یک جت جنگی پرواز کرده و به سراغ سلاح‌های گرم و حتی کاتاناها بروید. دشمنان شما را خسته نمی‌کنند و خواهید دید که گیاهان و جانوران غنی سیاره می‌توانند تنوع بالایی داشته باشند. این موارد چندان دوستانه رفتار نمی‌کنند و شما باید با مخالفین موذی هم دسته و پنجره نرم کنید. هزاران مهمات را جمع کرده و به سراغ پیشروی در داستان باشید. دشمنان خود را با کاتانا نابود کرده و زیبایی سیاره را شناسایی کنید. یک موسیقی متن حماسی هم نواخته می‌شود.

اسکرین-شات-بازی-Steelborn اسکرین-شات-بازی-Steelborn اسکرین-شات-بازی-Steelborn اسکرین-شات-بازی-Steelborn اسکرین-شات-بازی-Steelborn اسکرین-شات-بازی-Steelborn info

Steelborn – is a run and gun platformer game inspired by the classics and made by a team of Abuse, Ranger-X, Contra, Metal Slug, Blaster Master and H.E.R.O fans.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows (7 SP1/8/8.1/10/11)

Processor: Intel Core i3 / AMD FX

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: Intel Core i5

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Steelborn برای کامپیوتر – نسخه TENOKE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..