تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرین ملی‌پوشان در میراث به جا مانده از کی‌روش

علی قلی‌زاده بازیکن ایرانی تیم کاسام پاشیر ترکیه نیز پس از پایان تعهدات باشگاهی خود، شب گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شد و امروز در کنار سایر ملی‌پوشان در پک به تمرین پرداخت.

دروازه‌بان‌های حاضر در اردوی تیم ملی نیز همزمان با تمرین ملی‌پوشان در زمین چمن زیر نظر مربی گلرهای تیم ملی به تمرین پرداختند.

تیم ملی عصر امروز از ساعت ١۶:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال تمرین خواهد کرد که خبر و تصاویر این تمرین از طریق سایت فدراسیون فوتبال در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

تمرین ملی‌پوشان در میراث به جا مانده از کی‌روش

تمرین ملی‌پوشان در میراث به جا مانده از کی‌روش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرین ملی‌پوشان در میراث به جا مانده از کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..