تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان: چون مخالف مریم آزمون در مجمع انتخاباتی رای دادم، او نامم را از فهرست تیم ملی خط زده است

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در حالی ۳۰ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرد که برای سومین بار هم کاپیتان تیم ملی دعوت نشده و باز هم ۱۲ بازیکن از تیم شهرداری سیرجان به اردو فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال بانوان که خود را برای حضور در مرحله انتخابی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ آماده می‌کند، اردوی آماده‌سازی متصل به اعزام خود را از پنجم فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد کرد.

به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ۳۰ بازیکن را به اردو فراخواند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

زهرا قنبری، زهرا سربالی، زینب عباسپور از تهران، زهرا خواجوی از همدان، بهناز طاهرخانی از قزوین، نگین زندی، سحر رمضانی، رقیه جلال نسب از خوزستان، سمانه چهکندی از خراسان رضوی، افسانه چترنور از زنجان، سمیرا محمدی از آذربایجان غربی، شبنم بهشت از کهکیلویه و بویراحمد، فاطمه امینه برازجانی از بوشهر، حدیثه بساط شیر از ایلام، فاطمه مخدومی از کردستان، ملیکا متولی، رها یزدانی، شقایق روزبهان از مازندران، عارفه سیدکاظمی، هستی فروزنده از کرمان، فاطمه شبان، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی از اصفهان، ثنا صادقی از کرمانشاه، ملیکا محمدی از فارس، اسماء نظری، محدثه زلفی از آذربایجان شرقی، سپیده نزهتی از گیلان، شهناز جعفری از قم

بازیکنان دعوت شده باید عصر روز شنبه ۵ فروردین ماه خود را در هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. ملی پوشان تا روز یکشنبه ۱۳ فروردین ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند و سپس عازم مسابقات می‌شوند.

از ۳۰ بازیکن دعوت شده، ۲۳ بازیکن به این مسابقات اعزام می‌شوند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در در گروه B با تیم های میانمار، بنگلادش و مالدیو همگروه است. این رقابت‌ها از ۱۴ تا ۲۲ فروردین ماه به میزبانی میانمار در شهر یانگون برگزار می‌شود.

در حالی فدراسیون فوتبال برای بار سوم بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرد که نام سارا ظهرابی نیا کاپیتان تیم برای بار سوم در فهرست بازیکنان به چشم نمی خورد.

وی روز گذشته در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد که چون مخالف مریم آزمون در مجمع انتخاباتی رای دادم، او نامم را از فهرست تیم ملی خط زده است.

پیش از این نیز زهره کودایی به دلیل انتخاب فاطمه عزیزی به عنوان مربی جوان گلرها از تیم ملی انصراف داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان: چون مخالف مریم آزمون در مجمع انتخاباتی رای دادم، او نامم را از فهرست تیم ملی خط زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..