تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت های عیدانه اکبر عبدی با حال مریضی در خانه مادرش

اکبر عبدی متولد 4 شهریور 1339 در تهران از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می باشد. اکبر عبدی بیشتر در نقش های کمدی بازی می کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت اکبر عبدی، امکان گریم شدید و ساختن چهره های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است. اکبر عبدی چندین سالی می شود که به بیماری دیالیز مبتلا شده و از دنیای بازیگری فاصله گرفته است.

اکبر عبدی با انتشار ویدئو زیر نوشت:

سلام و عرض ادب پیشاشیش تبریک عرض میکنم سال جدید و در این پست بصورت صوتی آرزوی خودمو برای سال جدید عرض کردم و دومین بار هست که دارم با خدا صحبت میکنم ارزوی بهترین دارم براتون ایشلالله حالتونو خوب ببینم امسال من این صوتو در کنج خانه مادرم ضبط کردم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت های عیدانه اکبر عبدی با حال مریضی در خانه مادرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..