تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاوی: بهتر از رئال بودیم و برد حق‌مان بود

 

 

 بارسلونا با گل‌های سرژی روبرتو و فرانک کسیه توانست بازی باخته را برابر رئال با برد عوض کند و قدم بلندی به سمت قهرمانی بردارد. در این بازی گل مارکو آسنسیو با دخالت VAR مردود اعلام شد و در دقیقه ۹۲ کسیه توانست ورق را برگرداند.

ژاوی در پایان بازی گفت: «تیم بهتر زمین بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. قطعا از این پیروزی خوشحالم. تیم همه توانش را گذاشت و پس از سوت پایان انرژی هم تخلیه شده بود. هم در دفاع و هم در حمله عالی بودیم. این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود.»

ژاوی ادامه داد: «به خوبی بازی را کنترل کردیم ولی رئال هم می دانست چطور خودش را از پرس خارج کند. گلی که آسنسیو زد و مردود اعلام شد، روی اشتباه ما به ثمر رسید. در مجموع برتر بودیم و حقمان پیروزی بود.»

ژاوی در مورد انتخاب هافبک‌های تیمش گفت:«تا آخرین لحظات در مورد بازی دادن به سرخی روبرتو و کسیه تردید داشتم و در نهایت سرخی از ابتدا بازی کرد. او گل زد و کسیه هم که به جای سرخی وارد زمین شد نیز گلزنی کرد.»

ژاوی در پایان گفت:«پیروزی مهمی بود و فاصله امتیازی به ۱۲ رسید ولی کار قهرمانی هنوز تمام نشده و باید در هفته‌های باقیمانده بازی‌هایمان را پیروز شویم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاوی: بهتر از رئال بودیم و برد حق‌مان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..