تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌توجهی دولت رییسی به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

بی‌توجهی دولت رییسی به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

حسین حق وردی در گفت‌وگو با خانه ملت، در انتقاد به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان در آستانه سال جدید، گفت: متاسفانه حقوق اسفندماه فرهنگیان هنوز پرداخت نشده است همچنین تعدادی از معلمان که در قالب قرارداد کار موقت فعالیت می‌کنند نیز 6 ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون که به لحظات تحویل سال نو نزدیک می‌شویم تنها فرهنگیان باید از پرداخت حقوق محروم باشند؟ آیا از نظر مسئولان دولتی، خانواده فرهنگیان نباید مایحتاج خود را برای ایام نوروز تهیه کنند؟

وی تصریح کرد: تاکنون در هیچ دولتی سابقه نداشته است که حقوق فرهنگیان تا شب عید پرداخت نشود ضمن اینکه معلوم نیست که حقوق آنها تا چند ساعت باقیمانده به زمان تحویل سال نو نیز پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تعداد زیادی از فرهنگیان از این شرایط به نمایندگان مجلس گلایه کرده‌اند لذا از رییس جمهور درخواست دارم به این موضوع ورود پیدا کند و به مسئولان سازمان برنامه و بودجه دستور دهد در این ساعات پایانی سال نسبت به پرداخت حقوق فرهنگیان اقدام شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فرهنگیان پیوسته با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما در این شرایط نباید نسبت به پرداخت حقوق شب آنها تعللی صورت بگیرد بنابراین لازم است رییس جمهور به سرعت به این موضوع ورود پیدا کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌توجهی دولت رییسی به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..