تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از مردم کشور دعوت می کنیم به کردستان زیبا سفر کنند

۱۹:۱۶ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

۸۳۹۴۵۲۶

۱۹:۱۶ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

۸۳۹۴۵۲۶

دانلود PDF

معاون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

دانلود PDF

جواد واحدی امروز در سفر به استان کردستان و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی شهرستان سنندج که با همراهی استاندار کردستان و سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان یکی از مناطق مستعد برای تولید و عرضه صنایع‌دستی در کشور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: صنایع‌دستی این استان با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به‌فرد از جمله بار فرهنگی غنی و متنوع، توانسته است نقش به‌سزایی را در توسعه صنعت گردشگری و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا کند.

او با بیان اینکه ساخته‌های دست هنرمندان صنایع‌دستی کردستان بی‌بدلیل است، عنوان کرد: باید با معرفی و بهره‌برداری مناسب از این قابلیت‌ها، گام‌های اساسی در توسعه این صنعت در منطقه برداشته شود.

واحدی یادآور شد: استان کردستان با تمام داشته‌هایش زیباست و از تمامی مسافران و مردم عزیز کشورم دعوت می‌کنم به این استان سفر کرده و از قابلیت‌های طبیعی و بی‌نظیر این منطقه دیدن نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از مردم کشور دعوت می کنیم به کردستان زیبا سفر کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..