تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای گل تاریخ جام جهانی اخراج شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از کسب ۴ برد، ۵ تساوی و ۱۳ باخت طی ۹ ماه و قرارگیری در جایگاه دوازدهم جدول دوازه تیمه بوندسلیگای اتریش، باشگاه آلتاخ تصمیم گرفت میروسلاو کلوزه ۴۴ ساله را اخراج کند. مهاجم سابق فوتبال آلمان که مدتی به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۷ ساله‌های بایرن مونیخ و مدتی نیز در جایگاه دستیار هانسی فلیک در تیم ملی آلمان فعالیت می کرد، در جولای 2022 هدایت آلتاخ را به عهده گرفت اما نتوانست عملکرد درخشانی در این تیم داشته باشد. او روز گذشته پس از تساوی برابر سالزبورگ صدرنشین در هفته پایانی دور اول بوندسلیگا از سمتش برکنار شد.

بیشتر بخوانید:

257 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای گل تاریخ جام جهانی اخراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..