تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدرنشینی فوتبال ساحلی ایران با گلباران امارات

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۷ بر ۲ برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی شد.

آفتاب‌‌نیوز :

در سومین دیدار از مرحله گروهی گروه B جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۱۵ به مصاف امارات رفت و توانست با نتیجه ۷ بر ۲ این تیم را شکست دهد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در وقت اول این دیدار، یوز‌ها با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند و در وقت دوم ۴ گل دیگر وارد دروازه امارات کردند، اما ۲ گل نیز دریافت کردند. در وقت سوم باز هم این تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود که توانست با دو گل حریفش را شکست دهد تا در مجموع با پیروزی ۷ بر ۲ امارات را از پیش رو بردارد.

در جدول این گروه، ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و امارات با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. ازبکستان با پیروزی ۶ بر ۲ برابر مالزی در رده سوم این گروه ایستاد و مالزیایی‌ها بدون امتیاز در رده آخر قرار گرفتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دو دیدار قبلی خود موفق شده بود ۱۴ بر ۵ مالزی و ۱۱ بر ۲ ازبکستان را شکست دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدرنشینی فوتبال ساحلی ایران با گلباران امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..