تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته تحریمی جدید اروپا علیه ایران

وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که موضوع وضعیت حقوق بشر در ایران در دستور کار وزرای جلسه امروز وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا قرار دارد.

آفتاب‌‌نیوز :

وبگاه وزارت امور خارجه آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که موضوع جنگ اوکراین و حمایت از آن از جمله از طریق عرضه تجهیزات جنگی، وضعیت تونس و وضعیت حقوق بشر در ایران و افغانستان در دستور کار نشست امروز وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل است.

طبق این بیانیه، وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا بسته تحریمی جدیدی را به دلیل آن‌چه «نقض حقوق» بشر خوانده شده، علیه ایران اعمال خواهند کرد.

اظهارات و اقدامات کشور‌های اروپایی در مدت بروز ناآرامی‌های اخیر در ایران از سوی تهران محکوم و «مداخله‌جویی» در امور داخلی ایران تلقی شده است.

ایران در مقابل تحریم‌های حقوق بشری کشور‌های اروپایی، اقدامات تحریمی متقابلی انجام داده و نام افراد و نهاد‌های اروپایی متعددی را در فهرست تحریم‌هایش قرار داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته تحریمی جدید اروپا علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..