تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویجیاتو: بازی موبایلی Merge War؛ ترکیبی از یک عنوان استراتژیک با بن‌مایه تاور دیفنس

تاکون در ویجیاتو به سراغ بازی‌های استراتژیک بسیاری رفته‌ایم که هرکدامشان پتانسیل‌های خاص خودشان را داشتند. منتهی درست در همین بین؛ بازی Merge War جزو یکی از جدیدترین عناوین استراتژیک موبایلی است که به تازگی برای پلتفرم موبایل توسط استودیوی Funovus LLC برای این پلتفرم منتشر شده است. استودیویی که سابقه نسبتا خوبی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد و Merge War یکی از جدیدترین ساخته‌های آن‌هاست. همچنین این بازی موبایلی که خودش را یک عنوان استراتژیک – تاور دیفنس معرفی کرده است، تاکنون موفق شده تا بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شود و امتیاز ۴.۵ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است.

استودیوی بازی‌سازی Funovus LLC سابقه بسیار خوبی در ساخت عناوین موبایلی دارد. هرچند که بازی‌های این استودیو چندان شناخته‌شده نیستند، اما اگر نگاهی به لیست بازی‌هایی که توسط این استودیو ساخته شده‌اند، بیندازید؛ با عناوینی چون Pocket Quest و Wild Sky TD رو به رو خواهید شد. عناوینی که همگی رنگ و بویی از عناوین استراتژیک دارند و به سبب مکانیزم‌های تاور دیفنسی که دارند؛ شناخته می‌شوند. اکنون این استودیوی موبایلی در بازی Merge War نیز به سراغ این ایده رفته و جدیدترین بازی موبایلی خودش را با الهام از عناوین پیشین خودش ساخته است.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی Company of Heroes؛ روایت تاریک جنگ جهانی دومجنگ هرگز پاسخی درست برای بقا نبوده بازی موبایلی Company of Heroes؛ روایت تاریک جنگ جهانی دوم

بازی موبایلی Company of Heroes؛ روایت تاریک جنگ جهانی دوم

بازی داستان چندانی ندارد که بخواهید روی آن حساب کنید. البته معمولا وقتی صحبت از تجربه یک بازی استراتژیک می‌شود، گیم‌پلی آن بازی نسبت به داستان آن اولویت دارد. بنابراین هیچ جای تعجبی ندارد که ما در بازی Merge War نیز شاهد بخش داستانی چندان جذابی نباشیم. البته که این موضوع ابدا توجیه خوبی برای استودیوی موبایلی Funovus LLC نیست و حضور داستانی جذاب در دنیای این بازی موبایلی؛ می‌توانست بهانه‌ای بسیار خوب برای دنبال کردن گیم‌پلی این بازی باشد.

گیم‌پلی این بازی موبایلی در ابتدا کمی دشوار و پیچیده بنظر می‌رسد. منتهی هرچقدر که در دنیای این بازی موبایلی پیشرفت می‌کنید، کم کم همه‌چیز برایتان ساده‌تر خواهد شد. گیم‌پلی این بازی موبایلی ترکیبی از المان‌های استراتژیک با بن‌مایه تاور دیفنس – رکوردی است که در نوبه خودش باعث متمایزتر شدن بازی موبایلی Merge War نسبت به دیگر عناوین استراتژیک موبایلی شده. همچنین دنیای متفاوت و رنگارنگ این بازی نیز؛ باعث شده است تا بازی موبایلی Merge War حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویجیاتو: بازی موبایلی Merge War؛ ترکیبی از یک عنوان استراتژیک با بن‌مایه تاور دیفنس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..