تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان

جواد واحدی در سفر به کردستان و حضور در آئین افتتاح این دبیرخانه گفت: استان کردستان با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان و بی‌نظیر در سطح کشور و دنیا نماد فرهنگ، طبیعت و مهربانی است.

معاون امور مجلس و حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی اظهار کرد: همچنین ویژگی خاص این استان وجود وحدت، همدلی و هم‌افزایی مابین تمامی بخش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با استاندار، مدیران ارشد استانی و هم‌چنین مجموعه کارکنان این اداره‌کل و بخش‌های خصوصی، به معنای واقعی است.

او عنوان کرد: استاندار کردستان از جمله استاندارانی است که با حمایت و توجه خود تأکید ویژه‌ای در توسعه و رونق صنعت گردشگری دارد.

واحدی با بیان اینکه زیرساخت‌های فعلی گردشگری در کردستان کافی نیست، افزود: فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به منظور جذب بیشتر گردشگران، به‌صورت استانی و ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او بیان کرد: حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی در مقام وزارت با سابقه کاری در بخش‌های مختلف فرهنگی، منشاء تحول و پیشرفت برای کشور در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی به خوبی بهره بگیریم و شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..