تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Someday You’ll Return برای کامپیوتر

3.5/5 - (6 امتیاز)

بازی مستقل Someday You’ll Return که توسط استودیوی CBE سافتور (CBE software) توسعه یافته است، روایتی ترسناک و روانشناختی دارد. در جریان این بازی شما در نقش پدری هستید که به دنبال دختر گمشده‌ی خود به اعماق جنگلی پا می‌گذارد که مملو از اتفاقات ترسناک بوده و هیچ‌کس خواهان تجربه‌ی این اتفاقات در جنگل نخواهد بود. این اولین باری نیست که این دختر لجباز از خانه فرار می‌کند و پدر او از این موضوع بسیار ناراحت و غمگین است. او مجبور خواهد شد در اعماق جنگلی نفرین شده به دنبال او بگردد، در حالی که پیش از این به خود قول داده بود که هرگز به این مکان وارد نشود؛ چرا که اتفاقات ناخوشایندی را در این جا تجربه کرده است.

از لحاظ داستانی Someday You’ll Return می‌تواند برای لحظاتی گیمر را هیجان زده کند اما این هیجان بسیار سریع از بین خواهد رفت. ارتباط برقرار کردن با داستان دنیل، دختر و همسرش در بسیاری از زمان بازی امری ناممکن به نظر می‌رسد. از آنجا که این بازی نسبتا طولانی است دنبال کردن داستان نه چندان عمیق آن برای گیمر از اهمیت زیادی برخوردار نخواهد بود. در کنار داستان نه چندان جذاب باید به شخصیت دنیل و صداپیشه آن نیز اشاره کرد. صدا پیشگی در Someday You’ll Return از کیفیت زیادی برخوردار نیست. گیمر در بسیاری از مواقع بنا به ذات بازی تنها است و در طول بازی نیز با تعداد شخصیت‌های بسیار کمی برخورد می‌کند. از این رو دنیل، به صورت پیوسته در حال صحبت کردن با خودش است.

Someday Youll Return – Director’s Cut PC-SKIDROW | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Someday-Youll-Return

مطالب مرتبط

باید گفت که Someday You’ll Return در بهترین حالت خود شبیه به یک بازی Walking Simulator است. حتی با توجه به حضور در جنگل به تنهایی، ساختمان‌های مشکوک، صداها و سایه‌هایی که گهگاه شنیده و دیده می‌شوند این بازی نمی‌تواند حس ترس را به خوبی به شما القا کند. شاید در صحنه‌هایی بسیار محدود به خاطر ترس‌های لحظه‌ای گیمر غافل‌گیر شود اما در نهایت آن حس ترس همیشگی که باید در این عنوان وجود داشته باشد، غایب است. شاید بزرگترین پارادوکس موجود، اتمسفر بسیار خوب بازی باشد. اتمسفر این بازی پتانسیل بسیار خوبی برای یک بازی در سبک ترسناک دارد.

منبع توضیحات: گیم‌فا و بازی‌سنتر

تصاویر-بازی-Someday-Youll-Return تصاویر-بازی-Someday-Youll-Return اسکرین-شات-روزی-برمیگردی اسکرین-شات-روزی-برمیگردی اسکرین-شات-روزی-برمیگردی اسکرین-شات-روزی-برمیگردی info

Your character is Daniel, Stela’s father, who is forced by events to return to a place, he swore never to return. In the forest he will encounter peculiar people who will help him understand the true reason why Stela keeps running away. Someday You’ll Return deals with intimate concepts of fatherhood, fears, lies and refusal to accept one’s past. While the story contains strong horror elements it’s not always the most obvious monsters which are the most frightening.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and Higher
Processor: intel i5 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 970 or comparable
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and Higher
Processor: intel i7 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 1060 or better
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SKIDROW:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Someday You’ll Return برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..