تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورل: احیای روابط ایران و عربستان ثبات بیشتری در منطقه ایجاد می‌کند اما برجام موضوع دیگری است؛ این توافق طرف‌های خاص خود را دارد

بورل: احیای روابط ایران و عربستان ثبات بیشتری در منطقه ایجاد می‌کند اما برجام موضوع دیگری است؛ این توافق طرف‌های خاص خود را دارد

در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر احیای روابط عربستان و ایران بر توافق هسته‌ای گفت: برجام موضوع دیگری است. این توافق طرف‌های دولتی خاص خود را دارد. ما به کار روی آن ادامه می‌دهیم. روابط خوب عربستان و ایران برای هر چیزی خوب است اما برجام سازوکار خودش را دارد.

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که احیای روابط ایران و عربستان ثبات بیشتری در منطقه ایجاد می‌کند.

به گزارش تارنمای «اقدام خارجی اتحادیه اروپا»، بورل در کنفرانس خبری مشترک با حضور فواد حسین وزیر خارجه عراق در بروکسل تاکید کرد: ما اخیرا شاهد عادی‌سازی روابط عربستان سعودی و ایران بودیم. این مساله ثبات بیشتری در منطقه ایجاد می‌کند.

وی افزود: فراموش نکنیم که دور اول مذاکراتی که منجر به این نتیجه مثبت شد در عراق انجام گرفت. بغداد صحنه اتفاق مهم احیای روابط میان ایران و عربستان بود.

بورل تاکید کرد: قطعا این خبر خوبی است چرا که دو کشور روابط سختی داشتند اما تصمیم گرفتند که تعامل دیپلماتیک را از سر گرفته و سفرای خود را مبادله کنند. این مساله به ثبات منطقه کاهش تنش‌ها کمک می‌کند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر احیای روابط عربستان و ایران بر توافق هسته‌ای گفت: برجام موضوع دیگری است. این توافق طرف‌های دولتی خاص خود را دارد. ما به کار روی آن ادامه می‌دهیم. روابط خوب عربستان و ایران برای هر چیزی خوب است اما برجام سازوکار خودش را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورل: احیای روابط ایران و عربستان ثبات بیشتری در منطقه ایجاد می‌کند اما برجام موضوع دیگری است؛ این توافق طرف‌های خاص خود را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..