تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!

با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
جنیفر لوپز یکی از مشهور ترین افراد دنیا است و بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی هستند که او برای زیبایی اش استفاده می کند که توانسته در این سن اینقدر جوان باقی بماند. او مهارت های زیادی در زمینه های ورزشی و همچنین هنری دارد. ما در این مطلب قصد داریم راز های ساده اما بسیار موثر ضد پیری او را به شما معرفی کنیم که شاید برایتان مفید واقع شود.

بیشتر بخوانید: عکس/ شام رمانتیک "جنیفر و بن افلک" در شب ولنتاین!

استراحت به معنای واقعی


با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
جنیفر لوپز با وجود اینکه برنامه شلوغی برای فعالیت و شغلش دارد، آهنگ جدید می سازد و باید در کنسرت ها حاضر شود، کلیپ بسازد، با همسرش تمرین ورزشی داشته باشد و برای دو فرزند کوچکش مادری کند اما باز هم سعی می کند با وجود همه این کارها به خوابش لطمه ای وارد نشود.

او به اندازه کافی می خوابد و در این زمینه به خودش سخت نمی گیرد. او اعلام کرده که من شب ها 9 الی 10 ساعت می خوابم و هرچقدر که برنامه ام شلوغ باشد، خوابم نباید کمتر از 8 ساعت باشد.

آبرسانی و خوردن غذا های مفید


با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
جی لو می گوید:سلامت و زیبایی از درون بدن افراد شروع می شود. نوشیدن مقدار زیادی آب و خوردن غذایی تازه همراه با میوه و سبزیجات نقش مهمی در کیفیت ظاهر پوستی دارد.

نخوردن الکل و سیگار نکشیدن


با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
شاید فکر کنید که جنیفر لوپز هم الکل می نوشد و هم سیگار می کشد اما او هرگز این کار را انجام نمی دهد. او عقیده دارد که این دو عادت مخرب، زیبایی و سلامت را تخریب می کند، او زندگی کاملاً پاکی از این لحاظ دارد.

دوری از کافئین

جنیفر لوپز عاشق این است که صبح ها قهوه بخورد اما سعی می کند که این کار را نکند. او سال هاست قهوه نخورده است.

ژن خوب


با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
درست است که جنیفر لوپز اقدامات زیادی برای زیبایی و سلامت خود انجام می دهد اما قطعا ژنتیک خوبی هم داشته که باعث شده است در این سن و سال خیلی جوان به نظر برسد زیرا مادر و مادربزرگش با وجود سن بالا باز هم پوست زیبایی دارند.

مدیتیشن

جنیفر لوپز علاوه بر رعایت رژیم غذایی عقیده دارد که ارتباط ذهن و بدن بسیار مهم است و در زیبایی هم تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل سعی می کند که ذهن، بدن و روح خود را با یکدیگر هماهنگ کند و به مدیتیشن می پردازد که یکی از مفیدترین کار ها است . همچنین در طول روز جملات تاکیدی مثبت بیان می کند.

تمیز کردن صورت قبل از خواب


با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
فرقی ندارد که جنیفر لوپز چقدر خسته باشد، در هر صورت روتین مراقبت از پوست را فراموش نمی کند. او هرگز بدون پاک کردن آرایش به رختخواب نمی رود و کرم شب را حتماً استفاده می کند تا پوستش مرطوب باشد.

مراقبت از پوست در برابر آفتاب

جنیفر لوپز سعی می کند هرگز مدت زمان طولانی زیر آفتاب نماند. همچنین در مصاحبه هایش اعلام کرده که هر روز برای مراقبت از پوست ضد آفتاب استفاده می کند.

استفاده از گلیکولیک اسید


با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!
جنیفر لوپز جزء افرادی است که به طور منظم گلیکولیک اسید استفاده می کند تا پوست شفاف و درخشان و همچنین سالمی داشته باشد. گلیکولیک اسید یک مرطوب کننده ضد پیری است که در آن اس پی اف هم وجود دارد. همچنین حاوی ویتامین c و پرو رتینول است که هم پوست را روشن می کند و هم چین و چروک را کاهش می دهد.

استفاده از محصولات ضد پیری

شاید او در طول روز مجبور باشد که صورتش را با میکاپ نگه دارد اما باز هم زمانی برای تنفس پوستش باقی می گذارد. او مدت زمانی را بدون آرایش سپری می کند تا جبران آرایش های سنگینش باشد و به پوستش فضا برای تنفس می دهد. مهم تر از همه این که از محصولات مراقبت از پوستِ ضد پیری استفاده می کند.

حرف آخر

شاید موارد معرفی شده بظاهر ساده باشند اما دقیقا راز اصلی جوان ماندن بسیاری از زنان در سنین بالاست و اسراری است که مانند سدی محکم از پوست در برابر پیری محافظت می کند، کافیست باور داشته و امتحان کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با روتین ضد پیری جنیفر لوپز همیشه جوان بمانید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..