تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان بخش کنسولی سفارت خود در دمشق را بازگشایی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از منابع آگاه نوشته که میانجیگری روسیه و امارات منجر به از میان رفتن موانع موجود در روابط عربستان سعودی و سوریه شده و بخش کنسولی سفارت عربستان در دمشق پس از عید فطر افتتاح می‌شود.

منابع آگاه افزودند، پس از تلاش‌های بین‌المللی و عربی در این زمینه، کار برای برقراری روابط دیپلماتیک بین سوریه و عربستان سعودی در جریان است.

اسپوتنیک در ادامه گزارش داد که این اقدام قبل از سفر فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان به سوریه صورت خواهد گرفت.

ماه گذشته یک منبع آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفته بود که بن فرحان قصد دارد به دمشق سفر کند و مقدمات این سفر در دست انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان بخش کنسولی سفارت خود در دمشق را بازگشایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..