تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش شدید کاربران و متخصصین تغذیه به روتین غذایی عجیب گوئینت پالترو

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) بازیگر هالیوودی پس از حضور در یک پادکست و صحبت درباره روتین روزانه سلامت خود با واکنش های منفی مخاطبان و متخصصین تغذیه روبه‌رو شد.

گوئینت پالترو به تازگی در پادکست هنرِ سالم بودن (The Art of Being Well) میهمان دکتر ویل کول (Will Cole) بود. او پس از به اشتراک گذاشتن «روتین سلامتی روزانه» مُفصل خود و فاش کردن رژیم غذایی‌ اش که تنها شامل آب قلم و سبزیجات است، واکنش های شدید و آتشینی را برانگیخت.

روتین غذایی عجیب و غریب گوئینت پالترو

بنیانگذار۵۰ ساله برند سلامتی و سبک زندگی گوپ (Goop)، در این مصاحبه با صحبت‌هایش درباره روتین و رژیم غذایی اش باعث شد ده‌ها کاربر در شبکه های اجتماعی تعریف او از «سلامتی» را زیر سوال ببرند و متخصصان تغذیه نیز از مردم بخواهند «به سلبریتی‌ ها گوش ندهند».

روتین غذایی عجیب و غریب گوئینت پالترو

پاسخ گوئینت پالترو به این سوال که «روتین سلامتی‌اش چگونه است؟» در یک ویدیو ۴۰ ثانیه ای برش داده شد و در حساب TikTok این پادکست آپلود شد. پالترو در این ویدیو می‌گوید: «من شب‌ها زود شام می‌خورم. رژیم روزه داری متناوب می‌گیرم. معمولا چیزی حدود ساعت ۱۲ می‌خورم و صبح‌ها چیزهایی می‌خورم که قند خونم را بالا نمی‌برند، بنابراین قهوه می‌خورم.»

روتین غذایی عجیب و غریب گوئینت پالترو

او این‌طور ادامه می‌دهد: «اما من واقعا سوپ را برای ناهار دوست دارم. خیلی روزها برای ناهار آب استخوان می‌خورم. سعی می‌کنم یک ساعت تحرک داشته باشم، بنابراین پیاده روی می‌کنم یا پیلاتس انجام می‌دهم یا تمرینات تریسی اندرسون را انجام می‌دهم. سپس وارد سونا می‌شوم. برای شام هم یک عالم سبزیجات می‌خورم.» و در پایان گفت: «برایم واقعا مهم است که سم زدایی ام را انجام دهم.»

اما این ویدیو که بیش از ۱.۸ میلیون بار دیده شده و ۱۳.۲ هزار نظر دریافت کرده با واکنش های شدیدی مواجه شده است.

روتین غذایی عجیب و غریب گوئینت پالترو

یکی از کاربران که شوکه شده نوشت: «آیا گرسنگی کشیدن سلامتی است؟» و یکی دیگر اضافه کرد: «فقط با گوش دادن به این‌ها احساس سرگیجه می‌کنم.»

با این حال، انتقادها به همین جا ختم نشد زیرا متخصصان تغذیه حرفه ای نیز به این موضوع پرداختند. لورن کادیلاک (Lauren Cadillac)، متخصص تغذیه مستقر در نیوجرسی در پلتفرم خود کلیپی به اشتراک گذاشت و به حرف‌های پالترو واکنش نشان داد. او ادعا کرد «آب استخوان یک وعده غذایی نیست» و گفت: «این غذا کافی نیست. از چه چیزی سم زدایی می‌کنی؟! تو هیچی نمی‌خوری!»

روتین غذایی عجیب و غریب گوئینت پالترو

لورن زیر پست خود نوشت: «این #سلامتی نیست، این اختلال است. این غذا کافی نیست. لطفا از دنبال کردن و گوش دادن به توصیه های سلامتی و تندرستی سلبریتی ها خودداری کنید.»

در جای دیگری از پادکست، گوئینت همچنین فاش کرد که عجیب‌ ترین روش سلامتی که تا به حال انجام داده، اوزون‌ تراپی یا ازن درمانی مقعدی بوده که در آن گاز قدرتمندی را از طریق کاتتر به روده بزرگ منتقل می‌کنند. او گفت: «من از اوزون تراپی رکتال استفاده کرده‌ام. خیلی خیلی عجیب بود اما خیلی کمک کننده بود.»

روتین غذایی عجیب و غریب گوئینت پالترو

گفته می‌شود از مزایای اوزون تراپی مقعدی کاهش درد و التهاب، افزایش انرژی، بهبود متابولیسم و گردش خون، تحریک سیستم ایمنی، سم زدایی، خاصیت ضدپیری و مبارزه با عفونت های باکتریایی و ویروسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش شدید کاربران و متخصصین تغذیه به روتین غذایی عجیب گوئینت پالترو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..