تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۴۶ مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش شدند

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بر این اساس ۱۴۰ خانوار فرهنگی شامل ۴۵۰ نفر و ۳۰ خانوار غیرفرهنگی شامل ۹۶ نفر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان کردستان پذیرش شدند.

او افزود: ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ فعالیت داشته و پذیرای فرهنگیان و مسافران نوروزی در قالب ۹۰ مدرسه و ۶۶۸ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: سامانه اینترنتی اسکان میهمانان فرهنگی از ۲۰ اسفند آماده پذیرش و ارائه خدمات رزرواسیون به مراجعین بوده و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی استان به نشانی http://eskan.medu.ir نسبت به تعیین زمان و مکان اسکان خود اقدام کنند.

او با بیان اینکه از تعداد ۶۶۸ اتاق قابل اسکان، ۲۶۸ مورد آن قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان می‌توانند نسبت به رزرو این اتاق‌ها اقدام کنند، گفت: همچنین از ۲۸ اسفندجاری تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ خانه معلم با ۴۳۰ تخت آماده پذیرش مسافران نوروزی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۴۶ مهمان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..