تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین عملکرد هفتگی بیت کوین در چهار سال اخیر ثبت شد؛ پیش‌بینی قیمت ۴۵ هزار دلاری

قیمت بیت کوین در ساعات آغازین امروز تقریباً تا بالاترین حد در ۹ ماه اخیر پیش رفت، اما تا حدی عقب‌نشینی کرد. آن‌طور که رویترز می‌گوید، بیت کوین بهترین هفته‌ی چهار سال اخیر را بست. بحران بانکی ایالات متحده باعث رشد قابل‌توجه ارزهای دیجیتال ازجمله بیت کوین شده است.

بیت کوین که بر اساس ارزش بازار، بزرگ‌ترین رمزارز دنیا محسوب می‌شود، به‌طور موقتی به قیمت ۲۸٬۴۷۴ دلار رسید اما با افت ۱٫۸ درصدی قیمت ۲۷٬۶۴۹ دلار را ثبت کرد. قیمت ۲۸٬۴۷۴ دلاری باعث شد بیت کوین بهترین عملکردش را از تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۲ خرداد ۱۴۰۱) ثبت کند.

هفته‌ی گذشته قیمت بیت کوین ۲۶ درصد افزایش یافت و در ۱۰ روز اخیر با رشد بیش از ۳۵ درصدی مواجه شده است. تحلیلگران می‌گویند بحران بانکی آمریکا باعث شده تعداد بیشتری از مردم به سرمایه‌گذاری روی رمزارزها توجه نشان دهند. یک تحلیلگر می‌گوید قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۴۵٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

اتر، دومین رمزارز بزرگ دنیا، روز گذشته به قیمت ۱٬۸۴۶٫۵۰ دلار دست پیدا کرد که بالاترین قیمت در هفت ماه اخیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین عملکرد هفتگی بیت کوین در چهار سال اخیر ثبت شد؛ پیش‌بینی قیمت ۴۵ هزار دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..