تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانی‌ترین تیم ملی برای جام ملت‌ها آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا ساکت در خصوص مجمع روز گذشته فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برگزاری مجامع سازمان ها نهادها از جمله فدراسیون فوتبال قدم و راهبردی در راستای دموکراسی اداری و سازمانی فدراسیون فوتبال هم به آن پایبند است و آن را در قالب ضوابط قانونی در مواقع لازم برگزار می‌کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: برگزاری مجمع، برآیند دیدگاه‌ها، نظرات و ایده‌های اعضا، هیات فوتبال استان‌ها، باشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط است. در پیشرفت، جلوگیری از اشکالات، قانونمندی‌های فراگیر، برنامه ریزی‌های بلند مدت و میان مدتی که در اصل مجمع وظیفه‌اش را دارد و کارش را دنبال می‌کند، بسیار موثر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شرایط تیم ملی گفت: این روزها ایرانی ترین تیم ملی در رده بزرگسالان آماده می‌شود. تیمی که کادرش، راس هرم فنی و بازیکنانش ایرانیان پاکباخته‌ای هستند که برای جام ملت‌های آسیا آماده شوند. ضروری است یک خیزش و نهضت ملی برای حمایت از این تیم ملی که سرتاپا ایرانی است فراهم شود. باید برآیند اراده‌های ایرانیان و حمایت آن‌ها، همه پشتیبانی‌های لازم از وزارت ورزش، دولت جمهوری اسلامی ایران، هیات فوتبال استان‌ها و باشگاه‌ها، از این تیم انجام شود.

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانی‌ترین تیم ملی برای جام ملت‌ها آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..