تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر ۷۰ لایت با تراشه کوالکام و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

آنر ۷۰ لایت گوشی میان‌رده‌ی جدیدی است که در نقش برادر کوچک‌تر آنر ۷۰ ظاهر می‌شود و برای پایین آوردن قیمت نهایی، یک‌سری تفاوت‌ها با مدل استاندارد دارد. میان‌رده‌ی جدید چینی‌ها به نمایشگر ۶٫۵ اینچ TFT LCD با وضوح +HD (معادل ۱٬۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است.

آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، گوشی Honor 70 Lite از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی استفاده می‌کند که درون بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است. پنل پشتی آنر ۷۰ لایت از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی میان‌رده‌ی جدید آنر به پردازنده‌ی +Snapdragon 480 کوالکام به‌همراه چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. این گوشی رابط کاربری Magic UI 6.1 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ دارد و با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۲۲٫۵ وات عرضه می‌شود. آنر ۷۰ لایت جک هدفون دارد و حسگر اثر انگشتش با دکمه‌ی پاور ادغام شده است.

آنر ۷۰ لایت در رنگ‌های نقره‌ای و آبی و مشکی با قیمت ۱۹۹٫۹۹ پوند روانه‌ی بازار بریتانیا می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر ۷۰ لایت با تراشه کوالکام و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..