تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: آموزش قدم‌به‌قدم اسمبل کامپیوتر با یک سورپرایز ویژه!

برای اسمبل کامپیوتر مشکل دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در این ویدیو نحوه‌ی جمع‌کردن کیس را به‌صورت قدم‌به‌قدم آموزش می‌دهیم.

خرید کامپیوتر دسکتاپ در روزهایی که قیمت قطعات سخت‌افزاری سربه‌فلک کشیده، بسیار مشکل است؛ با این‌حال اگر به سیستم جدید نیاز دارید، بهتر است خودتان فرآیند اسمبل را انجام دهید. اسمبل کامپیوتر یکی از هیجان‌انگیزترین کارها برای طرفداران صنعت فناوری است. با سرهم‌کردن قطعات، به کامپیوتر زندگی می‌بخشید و لحظه‌ی روشن شدن سیستم، پرتنش و هیجان‌انگیز است.

برای اسمبل کامپیوتر، باید با انواع سخت‌افزارها، رابط‌ها و نحوه‌ی سرهم‌کردن آن‌ها آشنا باشید. حمید ملکی، مدیر بخش محصولات زومیت، به زبان ساده به شما توضیح می‌دهد که چگونه باید سیستم مدنظر خود را اسمبل کنید. کاربران قدیمی زومیت، حمید ملکی را بیشتر به‌خاطر صدایش می‌شناسند؛ صدایی که قبلا پای ثابت بررسی‌های ویدیویی زومیت بود.

تماشا در یوتیوب

سیستمی که ما در این ویدیو اسمبل کردیم، به مادربرد AORUS ELITE AX Z790، پردازنده‌ی Intel Core i7-13700K، کارت گرافیک Nvidia RTX 4080، درایو ذخیره‌سازی SSD M.2 NVMe Gen 3، رم DDR5-5600 CL36 شرکت AZTRON، خنک‌کننده‌ی کولر مستر PC360 FLUX و پاور ۱٬۰۵۰ وات MWE GOLD مجهز است. این قطعات را درون کیس HAF 700 EVO قرار دادیم.

مادربرد مورداستفاده‌ی ما به چیپست‌ سری ۷۰۰ مجهز است که افزون‌بر پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل از پردازنده‌های نسل ۱۲ نیز پشتیبانی می‌کند. این مادربرد چهار اسلات برای رم دارد و در دسته‌ی مادربردهای پرچمدار قرار می‌گیرد.

پردازنده‌ی سیستم ما، یکی از بهترین‌های خانواده‌ی رپتور لیک است. پردازنده‌های نسل ۱۳ رپتور لیک که سال گذشته معرفی شدند، معماری ترکیبی دارند و به فرکانس بالا دست پیدا می‌کنند. 13700K پرچمدار نیست، اما دست‌کمی از پرچمداران ندارد. این پردازنده‌ی ۱۲۵ وات که مبتنی‌بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری است، از هشت هسته‌ی پرقدرت و هشت هسته‌ی کم‌مصرف استفاده می‌کند و فرکانس پایه و بوست آن به ترتیب ۳٫۴۰ گیگاهرتز و ۵٫۴۰ گیگاهرتز است.

کارت گرافیکی که استفاده کردیم، RTX 4080 انویدیا است. این کارت گرافیک رده‌بالای ۳۲۰ وات، قدرت پردازشی قابل‌توجهی دارد و جدیدترین بازی‌ها را با وضوح و نرخ نوسازی بالا اجرا می‌کند. RTX 4080 به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6X مجهز است. در سیستمی که جمع کردیم سراغ استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و ۱۶ گیگابایت رم رفتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: آموزش قدم‌به‌قدم اسمبل کامپیوتر با یک سورپرایز ویژه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..