تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره عدم واریز حقوق فرهنگیان: آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تا این لحظه درباره دلایل این موضوع و مشکلات احتمالی پاسخگو نبوده‌اند.

با این حال، علی احمدی؛ معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه درباره علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است البته پول در خزانه وجود دارد اما برای مبالغ بالاتر طبق قانون نمی‌توان کاری کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز حقوق اسفند ماه پرداخت می‌شود، گفت: مشکل قانونی این است که آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال 1401 درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند!

احمدی درباره پرداخت معوقات رتبه بندی بیان کرد: اگر مشکل قانونی حل شود می‌توانند معوقات رتبه‌بندی را پرداخت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره عدم واریز حقوق فرهنگیان: آموزش و پرورش بالاتر از سقف قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درخواست دارد که خزانه نمی‌تواند اقدام کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..