تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار دزد مغازه های بازار / آخرین بار برای مغازه آجیل فروشی کمین کرده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 113 بازار در حال گشت زنی در محله به بک نفر که در حال پرسه زنی در اطراف مغازه آجیل فروشی بود مشکوک می شوند و متهم را بصورت نامحسوس زیر نظر می گیرند.

وی با بیان اینکه متهمان وارد مغازه شدند و پس از سرقت و زورگیری به سرقت از محل متواری شد افزود: طرح مهار سارق عملیاتی شد و متهم که در حال سرقت از مغازه دیگری بود، شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با انتقال متهم 45 ساله به کلانتری و تجمیع پرونده های مشابه، مشخص شد که متهم به همین شیوه مرتکب چندین فقره سرقت شده است.

این مقام انتظامی به اعتراف متهمان به 5 فقره سرقت مشابه اشاره کرد و گفت: با جانمایی محل های سرقت و بررسی پرونده های مشابه، مال باختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات بیشتر برای شناسایی همدستان سارق خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور قضائی در به دادسرا روانه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار دزد مغازه های بازار / آخرین بار برای مغازه آجیل فروشی کمین کرده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..