تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین ایده ها برای خرید یا درست کردن عیدی برای کودکان و نوجوان ها

با نزدیک شدن عید نوروز دغدغه فکری خیلی از بزرگترها عیدی خریدن برای کودکان و نوجوانان است. هرچند عیدی برای بیشتر ما یادآور اسکناس‌ های نو و تانخورده است، اما می‌توان با کمی خلاقیت، هدایایی به‌غیر از پول برای بچه‌ها تهیه کرد. اگر شما هم ازجمله کسانی هستید که در این روزها فکرتان مشغول است که عیدی برای بچه ها چه می‌توان خرید یا عیدی مناسب برای نوجوانان چیست، این مطلب را دنبال کنید.

عیدی را با توجه‌ به بودجه‌تان انتخاب کنید عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

اگر امسال می‌خواهید کمی متفاوت‌تر عمل کنید و بی‌خیال اسکناس شوید، دنبال هدیه‌هایی باشید که بچه‌ها از آنها استفاده می‌کنند و تا مدت‌ها برایشان می‌ماند. نیازی نیست حتما هدایای گران‌قیمتی تهیه کنید، به‌ویژه اگر خانواده بزرگی باشید و تعداد بچه‌های فامیل هم زیاد باشد. مسلما با این اوضاع اقتصادی اگر بخواهید برای عیدی هزینه بالایی بپردازید، تنها راهی‌ که برایتان باقی می‌ماند این است که اصلا عیددیدنی را کنار بگذارید و در را روی هیچ‌کس باز نکنید. بنابراین اول به بودجه‌تان نگاه کنید و بعد از بین ایده‌هایی که مطرح کرده‌ایم گزینه‌ای را که برایتان مناسب‌تر است انتخاب کنید.

هدایایی‌ که خودتان می‌توانید آماده کنید عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

درست است که خریدن هدیه از بازار بسیار راحت‌تر است، اما چیزی‌ که خودتان درست کنید و سفارشی باشد، می‌تواند ارزشمندتر باشد. ازآنجاکه این هدیه‌ها کار دست خودتان هستند، برای عیدی‌ دادن به بچه‌های فامیل هم مناسب‌اند؛ چون اطمینان دارید نمونه‌اش را ندارند. بیشتر ایده‌هایی که در ادامه می‌بینید، درست‌کردنشان بسیار ساده است.

بااین‌حال، اگر وقت ندارید هدایا را درست کنید یا از دوخت‌ودوز و ساخت کاردستی سررشته ندارید، می‌توانید هدایای ریز و درشتی را بخرید و در یک بسته بندی خلاقانه به‌صورت مجموعه دربیاورید. این هدایای کوچک می‌توانند هر چیزی باشند.

ساک نقاشی؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

دوختن این ساک بسیار راحت است؛ فقط به کمی پارچه رنگی و روبان نیاز دارید. اگر خیاطی بلد نیستید، می‌توانید ساک‌ های فانتزی از بازار تهیه کنید. درون این ساک را با مدادشمعی، مدادرنگی، پاستل، تعدادی برگه یا دفتر نقاشی پر کنید.

جای تل و گل‌ سر؛ ایده عیدی برای دختربچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

این هدیه برای دخترخانم‌ها بسیار باارزش است. می‌توانید با چند روبان رنگی و قشنگ این کار را آماده کنید و چند تا از آنها را با چند نوع تل و گل‌سر در یک بسته‌بندی قرار دهید. می‌توانید تل ساده بخرید و پاپیون یا گل‌های فانتزی با همان روبان‌ها درست کنید و یک سِت جالب خلق کنید.

دستبند فانتزی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

یکی از پرکاربردترین مواردی‌ که مدتی است در بین همه افراد به‌ویژه کودکان و نوجوانان محبوب شده است، دستبندهای کشی یا بندی با مهره‌های رنگی است. درست‌کردن این دستبندها بسیار راحت است و آموزش بند و گره آن به‌شکل آنلاین وجود دارد. اگر نمی‌خواهید خودتان درست کنید، می‌توانید آنها را به‌صورت آنلاین سفارش بدهید. البته در بیشتر مغازه‌هایی‌ که لوازم تزیینی می‌فروشند هم می‌توانید آنها را بخرید.

عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

این مهره‌ها در همه خرازی‌ها پیدا می‌شوند و تنوع‌شان به‌شدت زیاد است. می‌توانید از رنگ‌های شب‌نما مثل زرد فسفری یا نارنجی استفاده کنید یا مهره‌های چوبی با بند چرمی را انتخاب کنید.

پیشنهاد: به‌تعداد بچه‌ها یک یا دو دستبند درست کنید و در کیسه‌های رنگی کوچکی بگذارید؛ سپس همه آنها را در یک کیسه بزرگ بریزید و بگویید هرکدام بدون اینکه نگاه کنند، شانسی یکی از آنها را بیرون بیاورند. مسلما برایشان هیجان‌انگیز خواهد بود. حتی می‌توانید برای هریک از کودکان با مهره‌های حروف الفبا اسم خودش را درست کنید، در کیسه‌های رنگی بگذارید و به او هدیه کنید.

عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

می‌توانید این مهره‌ها را به بچه‌هایی‌ که خودشان خلاق هستند، هدیه بدهید تا از آنها در ساخت دست‌بند، گردن‌بند و سایر جواهرات دست‌ساز استفاده کنند. در هر خرازی می‌توانید این مهره‌های زیبا را پیدا کنید. پکیجی زیبا از آنها تهیه کنید و به بچه‌ها هدیه بدهید. ابزار کار مانند نخ، کش و قیطان یادتان نرود. فراموش نکنید این مهره‌ها مناسب بچه‌های کوچک نیست.

آلبوم عکس عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید به فرزندتان بدهید، آلبوم عکس است. می‌توانید برخی از عکس‌های کودک را چاپ کنید و یک آلبوم عکس درست کنید.

یک دفتر بزرگ بی‌خط بردارید، عکس‌ها را بچسبانید و با ماژیک یا گواش درکنار عکس‌ها طرح‌های فانتزی مثل قلب، گل یا خطوط رنگی نقاشی کنید. با روبان‌های رنگی، پاپیون یا گل درست کنید و اطراف عکس‌ها بچسبانید؛ به‌این‌ترتیب یک آلبوم عکس برجسته خواهید داشت.

اگر برای بچه‌های فامیل می‌خواهید این آلبوم را عیدی بدهید، می‌توانید به‌جای عکس خودشان از عکس‌های کاراکترهای کارتونی موردعلاقه آنها استفاده کنید. حواس‌تان باشد برای هر کودک آلبومی باتوجه‌به روحیات، جنسیت و علایقش درست کنید.

خمیربازی و اسلایم عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

بچه‌ها عاشق انواع خمیربازی، اسلایم و نظایر آنها هستند. این مواد برای تقویت دست و انگشتان کودک بسیار مناسب‌اند. ازآنجاکه بیشتر بچه‌ها حتما انواع خمیربازی و اسلیم‌ها را دارند، بهتر است کمی خلاقیت به‌ خرج دهید. یک جعبه فانتزی بخرید یا خودتان درست کنید؛ سپس درون آن را با چند مدل خمیربازی، اسلایم و ابزارهای آنها پر کنید.

عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

برای اینکه بسته پروپیمانی داشته باشید، می‌توانید یک پیش‌بند ساده هم بدوزید و در کنار آنها در جعبه قرار دهید.

بطری‌ شکلات؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

بچه‌ها شکلات را واقعا دوست دارند. می‌توانید بسته‌بندی‌هایی را از انواع مختلف شکلات، آب‌نبات و اسمارتیز پر کنید و روی درِ آنها عروسک‌های متنوع یا گل و پاپیون قرار دهید؛ بچه‌ها عاشقش می‌شوند. اگر موافق شکلات نیستید، می‌توانید درون آن را از آجیل، بیسکویت و خوراکی‌های محبوب کودکان پر کنید.

حروف و اعداد پارچه‌ای عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

با تکه‌پارچه‌های رنگی و شاد می‌توانید حروف الفبای فارسی و انگلیسی یا اعداد را درست کنید و در یک بسته‌بندی زیبا قرار دهید. این هدیه برای یادگیری حروف و اعداد بسیار مفید است. ابتدا طرح آنها را روی مقوا رسم کنید و سپس به پارچه منتقل کنید؛ آنگاه پشت آنها را لایی محکم بچسبانید و دورش را زیگزاگ بزنید تا ریش نشود.

ساک فانتزی ساده عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

درست‌کردن این ساک‌ها بسیار ساده است. برای قراردادن یک‌سری وسایل مانند عروسک، کتاب، بطری آب برای رفتن به کلاس یا باشگاه می‌تواند مناسب باشد.

بسته‌ لوازم‌ التحریر؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

برای بچه‌هایی‌ که به لوازم‌ تحریر علاقه‌مند هستند، می‌توانید بسته‌های فانتزی دخترانه و پسرانه درست کنید. دفترچه‌ یادداشت، مدادشمعی، مدادهای فانتزی، پاک‌کن و مدادتراش‌های عروسکی در هر بسته قرار دهید. برای تنوع، می‌توانید یک شکلات یا یک ماشین کوچک یا یکی دو گل‌سر هم به آنها اضافه کنید.

ایده‌هایی برای خرید عیدی بچه‌ ها از بازار

اگر میانه خوبی با درست‌کردن کاردستی ندارید یا کلا شرایط این کار برایتان مهیا نیست یا به‌ هر دلیلی دوست دارید از بازار هدیه بخرید، برایتان پیشنهادهایی داریم.

عروسک‌ های پولیش یا مخملی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

بچه‌ها عاشق عروسک هستند؛ بااین‌حال بیشتر بچه‌ها عروسک‌هایی از انواع مختلف حیوانات دارند. شاید بهتر است کمی خلاق‌تر باشید و مثل همه دنبال خرس و خرگوش نروید. به سلیقه کودکان توجه کنید. کدام کاراکترهای کارتونی برایشان جذاب هستند؟ اگر عروسک را برای بچه‌هایی غیر از فرزندان خودتان می‌خواهید و نمی‌دانید چه چیزهایی را دوست دارند، از کاراکترهای محبوب استفاده کنید؛ مثلا بیشتر پسرها عاشق کاراکترهایی مثل لاک‌پشت‌های نینجا هستند. دخترها هم بیشتر از پرنسس‌های والت دیزنی خوش‌شان می‌آید.

لگو؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

یکی از بهترین هدایایی که کودک می‌تواند با آنها خلاقیتش را بروز دهد، لگوها هستند. امروزه در بازار علاوه‌بر لگوهای کلاسیک (که همچنان محبوبیت‌شان را حفظ کرده‌اند)، مجموعه‌های متنوعی از لگوهای سبک جدید وجود دارد. با این لگوهای جدید می‌توان اشکال مختلف ازجمله حیوانات، ربات‌ها، اتومبیل‌ها و نظایر آنها را ساخت. برای هر محدوده سنی، نوع خاصی از آن در نظر گرفته شده است. باتوجه‌به سن کودک می‌توانید مجموعه‌ای را که مناسب او باشد پیدا کنید. نگران تکراری‌بودن آن نباشید؛ بچه ها اگر ۱۰ دست لگو هم داشته باشند، باز هم کمشان است!

مینی‌ ربات‌ کنترلی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

کودکان به مینی‌ ربات‌ها علاقه ویژه‌ای دارند. ازآنجاکه این ربات‌ها کنترلی هستند، کودک یاد می‌گیرد چطور به آنها فرمان‌های مختلف را بدهد و آنها را در جهت‌های مختلف هدایت کند. این‌ کار مهارت‌های مختلف کودک را تقویت می‌کند. قیمت این ربات‌ها متنوع است، اما به‌طورکلی گران‌قیمت محسوب می‌شوند.

ماشین‌ کنترلی؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

ماشین‌ های کنترلی به‌شدت برای کودکان و به‌ویژه پسرها جذاب است. اگر می‌خواهید برق چشم‌های یک پسربچه را ببینید، یک ماشین پلیس کنترلی به او عیدی بدهید! این گزینه هم به‌طورکلی ارزان به شمار نمی‌رود.

سه‌ چرخه تاشو؛ بهترین عیدی پدر و مادرها به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

سه‌ چرخه تاشو می‌تواند یک عیدی خوب برای بچه‌ های ۳ تا ۵ سال باشد. این سه‌چرخه که رنگ‌های متنوعی هم دارد، به‌راحتی جمع می‌شود و جای زیادی نمی‌گیرد. سبک است و به‌همین‌دلیل برای بچه‌های کوچک بی‌خطر است. ازآنجاکه چندان ارزان نیست، معمولا می‌تواند انتخاب مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برای نوه و یا والدین برای فرزندشان باشد.

اسباب‌ بازی‌ مغناطیسی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

این اسباب‌بازی‌ها در اشکال مختلفی ساخته می‌شوند و حالت آهن‌ربایی دارند. کودک با متصل‌کردن آنها به هم می‌تواند خلاقیتش را پرورش دهد و سازه‌های مختلفی را خلق کند.

چادر بازی کودک؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

یکی از مواردی‌ که معمولا هر کودکی دوست دارد در منزل برای خودش داشته باشد، چادرِ بازی است. می‌توانید لوازم مخصوص پیک‌نیک را هم برایش تهیه کنید و در یک پکیج به او هدیه بدهید. ساعت‌ها بدون اینکه به شما کاری داشته باشد، در چادرش با عروسک‌ها یا اسباب‌بازی‌هایش بازی می‌کند و سرگرم می‌شود.

روبدوشامبر حوله‌ ای برای حمام عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

این یکی از بهترین ایده ها برای عیدی کودکان است که برای خرید آن معمولا نیازی به دانستن سایز دقیق کودک ندارید. در بازار، روبدوشامبرهای متنوعی با طرح حیواناتی مثل خرس، خرگوش و نظایر آن وجود دارند. این هدیه بخصوص می‌تواند کودک را به حمام‌رفتن ترغیب کند.

بازی‌ فکری عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

بازی‌ های فکری هم گزینه مناسبی برای کودکان به‌ شمار می‌روند. از مکعب‌ روبیک در انواع مختلف تا بازی‌ های استراتژیک، معمایی، جورچین‌ ها و پازل‌ ها، طیف متنوعی از بازی های فکری برای کودکان در هر سنی وجود دارد. باتوجه‌به روحیات کودکان می‌توانید انواع مختلف این بازی‌ها را از فروشگاه‌ های اسباب‌ بازی تهیه کنید.

کتاب؛ یکی از بهترین ایده ها برای عیدی دادن به بچه ها عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

و اما یکی از بهترین و مهم‌ ترین عیدی‌ ها برای کودکان در همه سنین، کتاب است. شاید لازم باشد در کنار هر هدیه دیگری که برای بچه‌ ها به‌عنوان عیدی درنظر می‌گیریم، یک کتاب هم ضمیمه کنیم تا از کودکی، آنها را به مطالعه و کتابخوانی عادت دهیم.

بهترین عیدی ها برای نوجوانان

نوجوانی دوره حساسی است. باید هنگام عیدی خریدن برای یک نوجوان مراقب باشید که هدیه‌ای نخرید که احساس کند شما فکر می‌کنید او هنوز بچه است. در ادامه گزینه هایی را معرفی می‌کنیم که برای نوجوان‌ها جذاب هستند.

ساعت مچی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

یکی از شیک‌ترین هدایایی که می‌توان به مناسبت‌های مختلف ازجمله کادوی تولد و عیدی برای نوجوانان در نظر گرفت، ساعت مچی است. این ساعت می‌تواند ساعت‌ هوشمند یا اسمارت واچ‌ باشد یا ساعت‌ های کامپیوتری ارزان‌ قیمت. در هر حال ساعت یکی از هدایای جذاب برای نوجوان‌هاست.

دوربین عکاسی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

اگرچه این روزها دوربین عکاسی هدیه‌ای گران‌قیمت است، اما بهترین هدیه برای نوجوان‌هایی است که این روزها در فضای مجازی به‌دنبال نشان‌دادن تصاویر مختلف از دنیای اطرافشان هستند و به نظر می‌رسد که از عکاسی لذت فراوان می‌برند. بنابراین دوربین عکاسی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن باشد. البته این موضوع بستگی به آن دارد که هدف از عکاسی‌ چیست؛ ادامه‌دادن حرفه‌ای یا لذت‌بردن از عکاسی و ثبت لحظات؟ به همین دلیل اگر صرفا ثبت لحظات را در نظر دارید، بهتر است یک دوربین سریع چاپ را به‌عنوان هدیه انتخاب کنید.

ماگ و قمقمه عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

در هوای سرد زمستان یک دمنوش داغ و خوشمزه می‌چسبد و گرمای تابستان با یک نوشیدنی خنک از میوه‌های طبیعی در یک بطری کوچک و قشنگ، قابل تحمل می‌شود. برای این‌که بتوان در زمستان یک نوشیدنی گرم و خوشمزه مثل دمنوش یا چای خورد، باید یک فلاسک یک‌نفره خوب داشت. برای نوشیدنی‌های خنک تابستان هم باید یک بطری با قابلیت حفظ دما و درِ ایمن در برابر نشت داشت. برای همین است که ماگ و قمقمه را هم می‌توان به‌عنوان هدیه‌ای با قیمت مناسب پیشنهاد داد.

پاوربانک عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

پاوربانک هم ایده بسیار خوب دیگری است که می‌توانید به‌عنوان کادو برای نوجوان ها بخرید. نوجوانان به‌خاطر استفاده زیادی که از تلفن‌های همراه هوشمند دارند، حتما چنین هدیه‌ای به کارشان خواهد آمد و از گرفتن آن خوش‌حال خواهند شد.

اسپیکر بلوتوث ضدآب عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

تقریبا همه نوجوان‌ها عاشق گوش‌دادن به موسیقی هستند. با استفاده از این اسپیکرها می‌توانند حتی زیر دوش آب هم به آهنگ موردعلاقه‌شان گوش کنند.

عینک آفتابی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

اگر قصد خرید کادو برای یک نوجوان را دارید و از علاقه‌مندی‌های او اطلاعات چندانی ندارید، می‌توانید یکی از مدل‌ های ساده عینک آفتابی را انتخاب کنید. البته عینک های شیشه رنگی هم برای نوجوانان بسیار جذاب است.

کره جغرافیایی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

کره جغرافیایی هم انتخاب خوبی است برای هدیه‌دادن به نوجوان‌هایی که به جغرافیا و سفر به نقاط مختلف جهان علاقه‌مندند و با خرید آن، می‌توانید خوش‌حالشان کنید. حتی می‌توانید به آنها پیشنهاد دهید که نقاط موردعلاقه‌شان برای سفرکردن را روی کره علامت بزنند و به‌این‌شکل، الهام‌بخش‌ آنها باشید.

هدفون و هندزفری عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

هدفون و هندزفری انتخاب مناسب دیگری است برای نوجوان‌هایی که زیاد آهنگ گوش می‌کنند. اگر می‌خواهید واقعا آنها را خوشحال کنید، می‌توانید یکی از مدل‌های جدیدتر، مثل هدفون AirPods اپل، را انتخاب کنید که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. هدفون‌ های بلوتوث هم انتخاب مناسب دیگری هستند.

تخته دارت عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

تخته دارت تقریبا برای همه از هر سنی جذاب است. به ویژه برای نوجوان‌ها که هم می‌توانند به‌تنهایی از آن استفاده کنند و هم با هم سن و سالان خود برای زدن به هدف مسابقه بگذارند.

عطر و ادکلن عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

عطر و ادکلن هم یک کادوی مناسب دیگر برای نوجوان هاست. اگر می‌خواهید کادویتان کمی متفاوت باشد، می‌توانید یکی از مدل‌های عطرهای جیبی را تهیه کنید که می‌شود همه‌جا آنها را همراه داشت و به‌راحتی استفاده کرد.

کوله‌ پشتی و ساک ورزشی عیدی برای بچه ها و نوجوان ها چه بخریم؟

کوله‌پشتی یکی از مواردی است که بیشتر مواقع برای نوجوان ها کاربرد دارد. به همین دلیل، به‌احتمال ‌زیاد کوله‌پشتی قبلی‌شان قدیمی شده است و دیگر رنگ‌وروی سابق را ندارد. اگر چنین نباشد هم مطمئن باشد از داشتن یک کوله‌پشتی جدید خوشحال خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین ایده ها برای خرید یا درست کردن عیدی برای کودکان و نوجوان ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..