تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کردستان

حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: امسال برای سیزدهمین سال، طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۷ بقعه متبرکه استان ادامه دارد.

وی افزود: بیشتر برنامه‌های طرح آرامش بهاری با رویکرد فرهنگی است که تلاش شده با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی برای حضور بیشتر مسافران نوروزی در این اماکن، ویژه برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان نیز با حضور مسافران و زائران برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: این طرح امسال در ۱۷ بقعه متبرکه شاخص در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار برگزار خواهد شد و برگزاری جلسات قرآنی، تفسیر و سخنرانی‌ها، برگزاری جشن نیمه رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین احیای شب‌های پرفضیلت قدر و شهادت امام علی (ع) برای اجرا در قالب این طرح دیده شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت باور‌های دینی و فرهنگی، بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه و شناساندن امامزادگان و معرفی بقاع متبرکه به مسافران و زائران نوروزی اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..