تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات درباره حادثه اخیر در فرودگاه امام

توضیحات درباره حادثه اخیر در فرودگاه امام سرپرست فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حادثه‌ای که هنگام ساخت یک سوله مربوط به خدمات فرودگاهی اتفاق افتاد، ۱۱ کارگر با آسیب سطحی به بیمارستان منتقل شدند 37 حوادث 1401/12/29 توضیحات سرپرست فرودگاه امام خمینی درباره حادثه اخیر در فرودگاه امام

سعید چلندری درباره حادثه‌ در محدوده فرودگاه امام خمینی توضیح داد: در حین ساخت یک سوله مربوط به خدمات فرودگاهی و تعمیرات وسایل زمینی هواپیما در فرودگاه امام خمینی، زمانی که کارگران در حال بتن‌ریزی بودند، سوله ریزش کرد.

سرپرست فرودگاه امام خمینی ادامه داد: در این حادثه ۱۱ نفر از کارگران آسیب سطحی دیدند که دو نفر همانجا درمان شدند و ۹ نفر با آسیب‌هایی از جمله ضرب‌دیدگی پا و دست و کمر به بیمارستان اعزام شدند اما آسیب جانی وارد نشده است. همکاران ایمنی زمینی فرودگاه و اورژانس بلافاصله حضور پیدا کرده و آسیب‌دیدگان را به بیمارستان انتقال دادند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات درباره حادثه اخیر در فرودگاه امام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..