تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ خاص امیر قلعه‌نویی در اولین اردو تیم ملی

حالا پس از 16 سال و گذر کردن تیم ملی از سه جام جهانی و سه جام ملت‌ها که برای فوتبال ایران موفقیت مد نظر را به همراه نداشته، بار دیگر این فرصت به قلعه‌نویی داده شده و او از امروز به صورت رسمی اولین تمرین خود را برای آماده‌سازی ایران جهت حضور در جام ملت‌های قطر سازماندهی خواهد کرد.

قلعه‌نویی که اخیرا خیلی با کت و شلوار دیده نمی‌شد، با لبخندی رضایت‌مندانه و ظاهری آراسته به هتل المپیک قدم گذاشت و برخوردی صمیمانه با خبرنگارانی داشت که از او تقاضای مصاحبه داشتند. سرمربی جدید تیم ملی اما این مصاحبه را به 15 دقیقه ابتدایی تمرین موکول کرد و حالا فقط چند ساعت تا ورود دوباره به زمین فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فاصله دارد.

عکس| تیپ خاص امیر قلعه‌نویی در اولین اردو تیم ملی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ خاص امیر قلعه‌نویی در اولین اردو تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..