تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجرت خانم بازیگر ایرانی بعد طلاق به آمریکا + عکس همسر اول امین زندگانی

مینا لاکانی ، بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران در ۲۹ شهریور ۱۳۴۸ متولد شد. مینا لاکانی لاکانی نخستین بازی خود را در تئاتر با نقش‌آفرینی در نمایش هملت (قطب‌الدین صادقی) انجام داد. با بازی در تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی وارد عرصه ی بازیگری شد. مینا لاکانی پس از آن با فیلم “پرواز را به خاطر بسپار” به کارگردانی حمید رخشانی اولین تجربه ی سینمائی خود را پشت سر گذاشت، با فیلم “روز فرشته” به کارگردانی بهروز افخمی حضور خود را در سینما تثبیت نمود.

در سال 76 امین زندگانی و مینا لاکانی که هر دو بازیگر بودند بعد از آشنایی با هم ازدواج کردند اما این زوج بعد از مدتی از هم جدا شدند و مینا لاکانی به خارج مهاجرت کرد. مینا لاکانی در ایالت متحده آمریکا ساکن است.

مینا لاکانی

منبع:وقت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجرت خانم بازیگر ایرانی بعد طلاق به آمریکا + عکس همسر اول امین زندگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..