تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hourly chime PRO 12.0.6 – اپلیکیشن اعلام خودکار زمان برای اندروید

Hourly chime PRO v12.0.6 – پیگیری زمان بدون نیاز به باز کردن گوشی
نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 7.49 دلار

زمان یک پدیده ناشناخته است که بدون درک دقیق آن توانسته ایم از آن بهره برده و آن را اندازه گیری کنیم. در دوران های گذشته ساعت های مختلفی ساخته شده است که در هر کدام دقت اندازه گیری زمان افزایش پیدا کرده و میزان اشتباهات کاهش یافته بود. دلیل این تلاش برای بالا بردن دقت ساعت ها، کارایی آن ها بود. ساعت برای ایجاد هماهنگی بین افراد و پدیده ها مورد استفاده قرار می گیرند و دقت آن ها به معنای دقت هماهنگی است. در دنیای امروز که همه افراد و مشاغل باید با یکدیگر همکاری کنند، داشتن هماهنگی بسیار مهم است و هر کاری باید در زمان مخصوص خود انجام بگیرد. حالا هر کسی یک گوشی هوشمند همراه خود دارد و با استفاده از آن می تواند به زمان دقیق دسترسی داشته باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد در بازه های زمانی مختلف گوشی خود را روشن می کنند تا بتوانند از زمان اطلاع پیدا کنند. در زمانی که منتظر هستیم، این اتفاق بیشتر از مواقع عادی می افتد و چک کردن زمان در بازه های کوتاه تری انجام می گیرد. به همین خاطر چک کردن مداوم گوشی ممکن است به کاری دشوار تبدیل شده و باعث آسیب رسیدن به گوشی گردد. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که به صورت خودکار زمان را برای شما چک می کند و شما از چک کردن مداوم گوشی خلاص می نماید. Hourly chime PRO عنوان یک اپلیکیشن برای اعلام خودکار ساعت در بازه های زمانی تعیین شده، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Caynax توسعه و با قیمت 7.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید بازه های زمانی دلخواه خود را مشخص کنید تا به صورت خودکار در هنگام رسیدن زمان موعود، تمام شدن بازه زمانی به شما اعلام شود. برای مثال می توانید برنامه را برای اعلام ساعت تنظیم کنید تا هنگام رسیدن هر ساعت جدید، یک صدا مثل صدای ساعت بیگ بن پخش گردد. تعداد صدا های موجود در برنامه زیاد است و می توانید از صدا های موجود در حافظه گوشی هم استفاده کنید. بنابراین برای اعلام هر بازه زمانی یک صدای متفاوت پخش می شود و همین شما را از چک کردن مداوم گوشی خلاص می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Hourly chime PRO اندروید:

قابلیت اعلان دقیقه پشتیبانی از ثانیه دارای قابلیت تبدیل متن به صوت (برای اعلام ساعت یا متن دلخواه شما) دارای رنگ طلوع و غروب آفتاب دارای یک ویجت برای فعال / غیرفعال سازی سریع زنگ برنامه رابط کاربری ساده دارای حالت های مختلف برای پخش صدا از طریق هدفون / هدست

اپلیکیشن Hourly chime PRO ابزاری فوق العاده کارآمد برای دنبال کردن آسان زمان است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Hourly chime PRO

تغییرات نسخه 12.0.6 Application build targets Android 12 - if your device runs on Android12+ and you want app to check whether it can play sound while device is during phone call then you must grant app permission to 'Read Phone State'.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hourly chime PRO 12.0.6 – اپلیکیشن اعلام خودکار زمان برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..