تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر عراق: توافق با ایران درباره کنترل مرزها و تحویل افراد تحت تعقیب است

نخست وزیر عراق با اشاره به توافق این کشور با جمهوری اسلامی ایران درباره کنترل مناطق مرزی، تأکید کرد که بغداد هیچ نیازی به نظامیان خارجی از جمله آمریکایی ندارد.

به گزارش فارس، محمد السودانی نخست وزیر عراق که امروز میزبان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بود، شامگاه امروز ابراز امیدواری کرد که توافقات با تهران باعث ثبات وضعیت در مناطق مرزی مشترک باشد.

السودانی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: توافقی که امروز با ایران امضا کردیم، درباره کنترل مرزهای مشترک و تحویل افراد تحت تعقیب بود. روابط ایران و آمریکا و برخی از کشورهای [حاشیه] خلیج [فارس] نباید تأثیری بر اوضاع داخلی عراق داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمی‌پذیریم هیچ حمله‌ای از خاک عراق متوجه کشورهای همسایه باشد، ادامه داد: هیچ نیازی به نیروهای رزمی خارجی نداریم و دوستان در واشنگتن، به خوبی این مسئله را درک می‌کنند.

نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه افراد زیادی وجود دارند که به خاطر فساد، محاکمه خواهند شد، تصریح کرد: به زودی وارد مرحله خلع سلاح همه گروهها خواهیم شد و دیگر هیچ سلاح خارج از کنترل حکومت وجود نخواهد داشت.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر عراق: توافق با ایران درباره کنترل مرزها و تحویل افراد تحت تعقیب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..