تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت پشت به کارگر و در صف کارفرمایان ؟

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفته است : با وجود برگزاری سه جلسه کمیته مزد، هنوز سبد معیشت خانوار کارگری در کمیته دستمزد تعیین نشده است.آیت اسدی در مورد اینکه آیا سبد معیشت خانوار کارگری به منظور تعیین حداقل حقوق کارگران در سال آینده تعیین شده است؟ به فارس گفت : با وجود اینکه تاکنون سه جلسه شورای عالی کار برگزار شده است، اما هنوز سبد معیشت خانوار کارگری تعیین نشده است، چون اختلافات مبنایی بین شرکای اجتماعی وجود دارد.وی افزود: قرار است دوشنبه این هفته هم جلسه کمیته تخصصی مزد برای تعیین سبد معیشت خانوار کارگری تشکیل شود و هم شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد برگزار شود.

اسدی در مورد موارد اختلاف بین نمایندگان کارگری و کارفرمایی گفت: مبنای محاسبه آنالیز هزینه‌های سبد معیشت خانوار بین نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت متفاوت است و این موجب اختلاف مبنایی در تعیین سبد معیشت خانوار کارگری شده است.

کارشناسان می گویند دلیل اصلی اینکه نهاد سه جانبه گرایی به توافق نمی رسند این است که دولت می خواهد افزایش مزد کارگران بیشتر از افزایش زد کارمندان که طبق قانون بودجه به طور میانگین بیست درصد افزایش یافته بیشتر نشود وبه همین دلیل پشت به کارگران کرده ودر صف کارفرمایان ایستاده است. البته دولت حاضر نیست به صراحت این را قبول کند . کارشناسان می گویند بهترین موضوع این است که این نشست ها به صورت مستقین برای کارگران ایران که گفته می شود 15 میلیون کارگرند به طورمستقیم پخش شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت پشت به کارگر و در صف کارفرمایان ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..