تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی کنسولگری عربستان در دمشق بعد از ۱۲ سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: کنسولگری عربستان سعودی در دمشق بعد از ۱۲ سال که روابط دیپلماتیک این دو کشور قطع شده بود، مجددا بازگشایی می‌شود.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، میانجیگری روسیه و امارات متحده عربی منجر به برچیدن مشکلات و چالش‌های موجود در مقابل گشایش نمایندگی دیپلماتیک عربستان در دمشق شده است.

این رسانه روسی به نقل از منابع آگاه خبر داد، براساس توافقات صورت گرفته، در عید فطر شاهد بازگشایی کنسولگری عربستان در دمشق خواهیم شد.

به گفته این منابع تلاش‌های بین المللی و عربی مختلفی در این زمینه انجام گرفته و در این راستا تلاش‌های اعلام نشده‌ای توسط روسیه و امارات متحده عربی برای میانجیگری بین این دو کشور انجام گرفت.

به نوشته اسپوتنیک، امضای توافقنامه بین عربستان سعودی و ایران، شتاب مضاعفی به این روند داد و قرار است بعد از عید فطر شاهد افتتاح کنسولگری عربستان در دمشق باشیم.

قبل از آن نیز قرار است فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سفری به سوریه داشته باشد و با مسئولین سوری از جمله بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کند.

دقیقا ۱۲ سال پیش در چنین روزهایی بود که عربستان سعودی روابط دیپلماتیک خود را با دمشق قطع کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی کنسولگری عربستان در دمشق بعد از ۱۲ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..