تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ پیرمرد همدانی در اثر ریزش آوار

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان از مرگ پیرمردی ۶۵ ساله بر اثر ریزش آوار در یکی از روستا‌های همدان خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا صارمی اظهار کرد: این پیرمرد که از اهالی روستای آبشینه بوده، روز گذشته -شنبه ۲۷ اسفندماه- در حال ایجاد معبری در قسمتی از یک دیوار قدیمی به منظور آبرسانی به مزارع خود بوده که ناگهان دیوار فرو می‌ریزد.

وی افزود: متاسفانه میزان آوار زیاد بوده و این پیرمرد ۶۵ ساله به علت شستگی قفسه سینه و خونریزی داخلی جان خود را از دست داد.

صارمی خاطرنشان کرد: مراکز پزشکی قانونی در شهرستان‌های همدان، ملایر، رزن و نهاوند در روز‌های تعطیلات نوروزی از ساعت ۸صبح تا ۱۳ کشیک هستند و افراد می‌توانند همه روزه برای انجام کار‌های خود مراجعه داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ پیرمرد همدانی در اثر ریزش آوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..