تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشاره ضمنی نتانیاهو به ترور فرمانده جهاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه، ۲۸ اسفند) در آغاز جلسه هفتگی کابینه این رژیم به ترور فرمانده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت ضمنی اشاره کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در بیانیه‌ای از ترور مهندس «علی رمزی الاسود» یکی از فرمانده شاخه نظامی خود در دمشق خبر داد و تأکید کرد که این عملیات کار افراد وابسته به رژیم صهیونیستی بوده است.

بنابر گزارش وبگاه «سما» به نقل از شبکه صهیونیستی «ریشت کان»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه گفت: «ما به تروریست‌ها و مهندسان آن‌ها در هر جایی و هر کجا که باشند، می‌رسیم».

او مدعی شد: «نیروهای ما ۲۴ساعته در تلاش برای تسویه حساب با تروریست‌ها و تخریب زیرساخت‌های آن‌ها هستند. اخیرا ده‌ها نفر از آن‌ها کشته و بسیاری دیگر دستگیر شده‌اند».

این اظهارات پس از آن بیان شد که جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد مهندس علی رمزی الاسود صبح امروز در یک عملیات بزدلانه در سوریه ترور شد.

علی الاسود یک پناهنده فلسطینی بود که خانواده‌اش در سال ۱۹۴۸ از شهر حیفا به سوریه مهاجرت کردند. او در سال‌های آغازین مهاجرت به عضویت جهاد اسلامی درآمد.

جهاد اسلامی ضمن متهم کردن رژیم صهیونیستی به دست داشتن در این عملیات تأکید کرد که به تقابل با رژیم صهیونیستی و پاسخ به جنایات این رژیم ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشاره ضمنی نتانیاهو به ترور فرمانده جهاد اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..